Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Relaties Relaties

Relaties

Annemarie

Annemarie

09-07-2019 om 09:10

niet terug te draaien niks aan te doen maar ik ben boos & verdrietig

Lang verhaal kort(er). Eindelijk na jaren bikkelen iets voor ons samen een eigen huis. Ons eerste volledige eigen project.
Vol spanning zaten we te wachten op goedkeur van de definitieve hypotheek offerte. Het kon niet misgaan , maar toch.

Wordt ik gisteren door mijn man gebeld met gefeliciteerd onze hypotheek is rond. ik verrast want tot op heden liep alle communicatie via mij (niet dat ze hem niet mochten bellen) maar ik stond als hoofdkoper op papier.
Zegt man nou nee de grap van dag is dat ze mijn ex-vrouw hebben gebeld en dat zij mij gebeld heeft (zij hadden vroeger ook daar hun hypotheek) vervolgens zegt hij dat het niet erg is omdat ze er gelukkig niet boos om is geworden en dat hij t ook wel grappig vond.
Dat schoot volledig in mijn verkeerde keelgat, want ik vind het wel erg. Mijn man, zijn ex vrouw en kinderen wisten eerder dan ik dat onze hypotheek rond was. Zijn ex vrouw heeft hem eerder gefeliciteerd dan ik.
Op mijn boosheid werd niet zo leuk gereageerd, man snapt echt niet dat ik dit niet grappig vind. Op mijn nu deel je weer ons officieel moment met ex vrouw ipv mij kregen we giga ruzie. Hij vind niet dat hij iets met haar deelt, hij deelt dit met mij en voor hem is notaris en sleutel ontvangst pas echt officieel. Hij vind dat ik “dram” omdat ik wil dat hij begrijpt dat het niet grappig is voor mij en dat ik eigenlijk ook verwacht had dat hij dit niet grappig zou vinden ivm dat dit nu echt iets alleen voor ons is. Voor mij was dit echter heel belangrijk om dit alleen met hem te delen, dit is het enige in ons leven tot op heden waar ze echt niks mee te maken had .

Uiteraard kan zij daar niks aan doen, uiteraard kan mijn man daar niks aan doen het is de fout van de hypotheek verstreker(!) deze heb ik overigens gebeld en onze adviseur was ook niet erg blij met mijn telefoontje zijn assistent heeft behoorlijke fout gemaakt.

Wat me nog het meest kwetst is dat dit moment niet overgedaan kan worden. Dat het nooit meer “ons” officieel moment wordt en dat mijn man totaal niet begrijpt waar ik me druk om maak en dat het plezier in het rondkrijgen van de hypotheek nu toch overschaduwd word voor mij. Ook al zeggen vrienden ook focus je nu maar op het feit dat je samen huis koopt (vrienden begrijpen mijn reactie overigens wel)

Het zal wel overwaaien en wellicht dat ik over half jaar om kan lachen, maar dat lukt me nu echt niet.

Nee ik verwacht geen tips of oplossingen, het is niet meer recht te zetten moest het alleen even delen.


Phryne Fisher

Phryne Fisher

09-07-2019 om 09:15

Serieus?

Girl, you got issues. De boosheid snap ik wel, vooral vanuit privacy oogpunt, maar de lading die je eraan geeft is echt overtrokken.

oef

Ik denk dat je het jezelf (en de mensen om je heen) enorm moeilijk maakt als je zo overgevoelig reageert. Als je daar op meer vlakken last van hebt, is het misschien wel een idee om daar hulp bij te zoeken.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-07-2019 om 09:22

Hier moet je je overheen zetten

Ik ben zelf ook wel van de 'mijlpaaltjes', dus die kunnen maar een keer goed of verkeerd vallen. Helaas is dit mijlpaaltje in jouw ogen verkeerd gevallen, maar je man heeft daar totaal geen schuld aan en vanuit zijn positie mag hij de gang van zaken grappig vinden, maar hij zou wel kunnen accepteren dat dit voor jou niet zo werkt. Ik zou vanaf hier dus anders met de situatie omgaan. Toon eerst begrip voor dit misverstand, leg de schuld helemaal bij de hypotheekaanbieder, zeg dat je begrijpt dat het vanuit zijn positie grappig gevonden kán worden, maar vraag ook of hij een béétje begrijpt waarom dit belangrijke moment voor jou nu niet is geworden zoals je dat voor je had gezien. En probeer te praten vanuit je eigen gevoelens. Dus niet 'Jij doet niet leuk', maar 'ik vind het niet leuk'. (Alsof mij dat altijd maar lukt. Nee dus, maar het is wel de beste manier )

@Emma

@Emma

09-07-2019 om 09:27

nee hoor

Ik kan me jouw reactie goed voorstellen en ik zou hetzelfde doen. Het is niet aan anderen om te bepalen waar jij gevoelig voor bent. Als het advies om dingen los te laten niet klopt met hoe het voor jou is is het onverstandig om te doen alsof.
Je zegt zelf dat het over een tijdje wel weer over is. Het zou fijn zijn als je man dat respecteert. Niet alleen hij heeft te dealen met zijn ex, jij ook.
Het moment waarop de hypotheek rond was vond ik ook veel belangrijker dat de sleuteloverdracht bij de notaris.

@Emma

@Emma

09-07-2019 om 09:29

nog iets

De lacherige reactie van je man zou mij waarschijnlijk meer pijn hebben gedaan dan het hele voorval op zich.

Jouw leven moet wel één groot feest zijn

Als je het telefoontje van de bank dat je hypotheek rond is al beschouwt als een officieel bijzonder moment in je relatie dat met felicitaties gepaard moet gaan dan heb je er ongetwijfeld vele.

De ex heeft je man eerder gefeliciteerd dan jij, door dit misverstand van de bank. Wees blij met een ex die de boodschap gewoon doorgeeft aan je man en jullie nog feliciteert ook.Voor hetzelfde geld heb je een ex die het niet trekt dat jullie samen een huis kopen en er heisa om gaat maken.

skik

Annemarie

Annemarie

09-07-2019 om 09:49

het is

De schuld heb ik ook wel degelijk bij de hypotheek verstrekker neergelegd. Dit heb ook tegen man gezegd. ind. @Emma het feit dat hij weet dat dit heel belangrijk voor mij was en dan blij is dat ex vrouw niet boos is (ipv over mij in te zitten dat ik het als eerste na hem toch nog hoor ) en lacherig reageert heeft de ruzie veroorzaakt
helaas begrijp ik niet dat hij dit grappig vond/vind.

Er is door hem met de kinderen gevierd dat onze hypotheek rond is ( ik was nog niet thuis) De ex vrouw heeft hem gefeliciteerd. Zijn moeder en man wisten het weer via de kinderen. Iedereen wist het behalve ik, ik kreeg het "pas" te horen toen ik in de gelegenheid was mijn man terug te bellen.

Ja ik moet me er over heen zetten en dat zal ook wel gebeuren , maar het kwetst me behoorlijk . issues wie weet , maar Phryne Fisher je weet niet half waar ik allemaal al in heb moeten schikken en dit was echt iets voor ons vind ik.

Annemarie

Annemarie

09-07-2019 om 09:52

skik

de ex wilde dit ook tegen houden. Zij heeft zeker normaal gesproken niet het beste met ons voor.

En verder siert het haar dat is de vraag, maar vanwege details wil ik daar niet op ingaan.

Pffff

Pffff

09-07-2019 om 09:55

Tja

Je had beter een man kunnen zoeken die geen kinderen en een ex had. Je stelt je echt aan, sorry

Annemarie

Annemarie

09-07-2019 om 10:09

pfff tja

volgens mij heeft ex vrouw helemaal niks met onze hypotheek te maken.

De hypotheekverstreker heb ik ook zeer zeker gesproken, er is informatie gedeeld op een voicemail bericht waarbij ook mijn privacy zeer zeker geschonden is ivm documenten en wat daar in staat mbt mijn financien.

@Emma

@Emma

09-07-2019 om 10:15

Annemarie

Misschien niet zo handig om dit op een forum te plaatsen. Je krijgt zoveel reacties van mensen die vinden dat je je aanstelt. Ik zou me beperken tot een paar intimi met dit.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

09-07-2019 om 10:18

Absoluut

Ik zou ook zeker werk maken van dat privacy issue. Als alles rond is (dat dan weer wel), aan de hoogste boom. Maar de enorme lading die je eraan geeft is overdreven. Wees blij dat die hypotheek akkoord is, en na de overdracht ga je lekker met je man uit eten, zonder ex

Jesse_1

Jesse_1

09-07-2019 om 10:27

tja

Voor veel mensen is dit geen issue, misschien omdat ze het bericht van de hypotheek niet zo'n lading geven als Annemarie doet.

Als een arts de ex had gebeld en daar een voicemail had achtergelaten met "Gefeliciteerd beste Grietje, ik kan melden dan ondanks alle vruchtbaarheidsproblemen de derde IVF poging gelukt is, bel mij terug om het vervolg door te nemen', ex had gebeld naar man: Gefeliciteerd, Grietje is zwanger, en man vervolgens met de kinderen een feestje had gevierd om het goede nieuws te vieren, nog voordat Grietje het wist, dat de reacties hier dan wel anders waren. (Waarbij Grietje dan 'Annemarie' is uiteraard).

Ik denk dat het meer ook de hele situatie op zich is. Vervelend Annemarie, maar probeer een manier te bedenken om dit ook voor jou een feestje te laten zijn en pak jouw moment gewoon nog samen met je man/gezin door het op geheel andere wijze te vieren.

Familietamtam?

Kinderen en zijn moeder en man wisten het nieuws ook eerder dan jij.
Ook een dingetje voor de toekomst, lijkt me ook niet prettig zo'n man die belangrijke zaken tussen jullie niet even kan stilhouden.

Dit akkefietje is gelopen zoals het gelopen is, inderdaad niet meer terug te draaien. Maak het niet groter dan het is. Gefeliciteerd met jullie woning!

Kaaskopje

Kaaskopje

09-07-2019 om 10:34

Skik

Ik vind het geweldig als iemand met iets kleins al heel blij kan zijn en dat als belangrijk moment beschouwt. De boodschap dat de hypotheek rond is, noem ik niet klein, het is bepalend voor de toekomst. Ik vind het eerder snobistisch van jou dat je dit moment te weinig boeiend vindt voor felicitaties en een feestelijk gevoel. Sorry, maar daar word ik dus kriegel van.

toch

De tip van @Emma is een prima hoor, om het hier niet te delen omdat wij misschien kritisch zijn en je vrienden het waarschijnlijk helemaal eens zijn. Maar toch. Het aardige van dit forum vind ik nu net dat mensen weleens met een andere blik naar dingen kijken. En soms duurt het een paar dagen of moet je vaker bepaalde reacties krijgen, maar het kan je perspectief wel degelijk veranderen.
Dat vind ik nu het mooie van zo'n forum. Maar nogmaals je kunt daar helemaal geen behoefte aan hebben en gewoon in je eigenlijk gelijk bevestigd willen worden. Dan doe je zoals @Emma zegt.
(ps het zal je niet verbazen dat ik de reacties van skik en Phryne Fisher deel, al was het maar omdat ik inmiddels 3 keer een huis heb gekocht en van geen van drie keren het "juichmoment" van de mededeling bank kan herinneren)

Toontje Kloontje

Toontje Kloontje

09-07-2019 om 10:44

Groot juichmoment

Bij ons was het telefoontje van de bank ook het grootste en belangrijkste moment in het hele proces huis kopen. Omdat ik epilepsiepatiënt ben had het krijgen van een hypotheek nogal wat voeten in de aarde.
Bij mij was mijn zus (werkzaam bij de hypotheek verstrekker) eerder op de hoogte dan wij zelf. De hele afdeling hypotheken stond te dansen en zingen toen ze het hele pakket inclusief overlijdensrisicoverzekering (het grootste struikelblok voor mij) rond hadden.
Had ik het zelf eerder willen weten? Ja natuurlijk maar het liep anders, zoals dingen wel vaker anders lopen dan je had gedacht.
Dat issue van de privacy van TS vind ik zwaarder wegen, daar zou ik ook werk van maken, dat is een grote fout.

Suus

Suus

09-07-2019 om 10:56

Herken t wel

Ik herken de reactie van Annemarie wel, en vind m ook wel logisch, je had dit graag zelf met je man als eerste willen vieren zonder dat ex hiervan af wist (later ok, maar niet op dit speciale moment). Je man kan hier niets aan doen, dat is een feit, hij probeert er nog een grappige draai aan te geven.

Hier kwam bijvoorbeeld vanuit de bank maandelijks post binnen tav mijn vriend en zijn ex (op MIJN huisadres) mbt restschuld van hun vorige huis. Mijn reactie was ook: wtf! Woont ze nu ook al hier??? Heb dit gelukkig snel naast me neer kunnen leggen en er niet kwaad over geworden oid, heeft geen nut, het is niet mijn schuld of mijn vriends schuld, maar van de bank die dit niet wil splitsen.

Pennestreek

Pennestreek

09-07-2019 om 11:05

Eens met Jesse, Wil én Alkes

Dat 'iedereen' het eerder wist dan jij vind ik van je man niet leuk. Sowieso deel je dit soort dingen eerst met je partner. Maar zeker in jullie geval, hij weet hoe jij erin staat. Hier zou ik bij hem nog wel een keer op terugkomen.

De schending van de privacy vind ik echt niet kunnen. Ik zou hierover een brief op pootjes schrijven naar de hypotheekverstrekker. Echt een blamage.

En verder lijkt het me toch verstandig, voor jezelf, om te leren aan dit soort incidenten minder zwaar te tillen. Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk. Begrijpelijk, ik zou het ook niet leuk vinden (understatement) maar het is wel belangrijk dat je er overheen kunt stappen.

Anyway, gefeliciteerd met je hypotheek! Ga het lekker vieren!

Biebel

Biebel

09-07-2019 om 11:05

hou het bij blij met de hypotheek en boos op de verstrekker

Ik snap dat er voor jou heel veel lading achter zit zoals met gedoe met exen, dat je het idee had dat ze bij je aan tafel zat tijdens de hypotheekgesprekken, dat je het gevoel hebt voor je plekje te vechten en denkt regelmatig vergeten te worden enz.

Maar weet je: dat zit allemaal in jouw hoofd. Dat is de lading die jíj aan dit bericht geeft. Want de feiten op een rij: het enige wat er is gebeurd is een telefoontje dat wat jullie al verwacht hadden, nu ook daadwerkelijk waarheid is. Daar kun je blij mee zijn, maar het is eigenlijk een kleine stap in die lange keten van het huis kopen. De sleutel krijgen, over de drempel gaan, de keuken eruit slopen of eindelijk je eigen gordijnen uitzoeken: dat zijn veel grotere stappen. Merk je dat je geen zin hebt in die stappen omdat (wat dan ook, wat ervoor zorgde dat je die lading ervaart bij zoiets als een telefoontje) je nog steeds lastig valt, heb dáar dan een gesprek over. Voel je je altijd op het tweede plan gezet, dan is dat gevoel een gespreksonderwerp. Niet dit voorval.

En als je vindt dat wij (ik) onaardig zijn: ook dat is iets wat jíj ervan maakt. Ik wil je alleen laten zien dat het zo zonde van je energie is om hierover boos te zijn op je man en zijn moeder en zijn ex. Zij zijn meegegaan in de Fijn-het is er door, hebben niet nagedacht over dat jíj er zo'n lading aan hangt en er een Disney moment van had willen maken. En dat gaat het ook niet meer worden.

Overigens mogen jullie wel gezamenlijk, terecht, boos worden op de adviseur. Juist iemand die betrokken is bij zo'n belangrijk besluit in iemands leven moet nauwkeurig op cijfers en omschrijvingen letten. Is tenslotte ook best belangrijk bij de hypotheekofferte zelf, dat er de juiste naam en gegevens op staan.

Kaaskopje

Blij zijn met kleine dingen is een mooie eigenschap. Veel (ogenschijnlijk) kleine momenten vieren is prachtig, van één van die gemiste viermomentjes overstuur zijn is een beetje jammer. Alleen omdat ex het eerder wist dan zij. Door een fout van de bank. Ex heeft geen kwaad in de zin. Er verandert niets aan het feit dat ze die hypotheek en dus haar huis krijgt. Ze kon het gewoon vieren op het moment dat zij het hoorde van haar man. Relativeren en zaken in perspectief zien is ook een fijne eigenschap.

skik

mutsje

mutsje

09-07-2019 om 11:37

Annemarie

Maar wat ik nu niet begrijp is hoe je dan had gewild hoe je man had gereageerd? Hij kon er ook niks aan doen dat zijn ex. werd gebeld en kennelijk kon hij daar de humor van inzien. Dat is een vorm van relatieveringsvermogen, dat over het algemeen je sneller over een akkefietje zet dan woede. In woede blijft een persoon vaak hangen en gaat een soort van culmineren.
Je kunt ook voorzichtig in de spiegel kijken en proberen te achterhalen waarom het voorval je zo boos maakt naar je man (en niet naar de hypotheek verstrekker waar de fout ligt). Je bent eigenlijk meer boos om zijn reactie begrijp ik, dan om de fout zelf. Het feit dat hij het met zijn kinderen heeft gevierd kun je ook zien als een positief teken. Hij kon jou niet bereiken en wilde dit goede nieuws kennelijk ook graag delen en doet dat met zijn andere meest dierbaren, namelijk zijn kinderen. Speelt hier ook niet enige jaloezie mee? Of een soort van bevestiging dat je kennelijk naar jouw gevoel niet de meest belangrijkste persoon in zijn leven bent of iets dergelijks? Ik denk dat je er meer in projecteert dan nodig is.
Daarnaast hangt het ook af van de financiële situatie. Stel dat je al wist dat het krijgen van de hypotheek geen probleem vormt en een kwestie is van alle documenten inleveren, dan is het meer een hobbel dan een mijlpaal (want te verwachten). Als echter de hypotheek kantje boord zou zijn en je daardoor mogelijk jullie droomhuis zou missen is het en een ander soort mijlpaal.

Jesse_1

Jesse_1

09-07-2019 om 12:01

Dat wilde ik net nog zeggen mutsje

Waar ik zelf de neiging toe heb, is om dingen te relativeren als mensen ergens heftig op reageren. Dus ik sta ergens neutraal in, iemand heeft ergens een (misschien) overtrokken mening over en dan ga ik zeggen dat het allemaal wel meevalt. Of ik maak er een grapje van.
Ik ga er vanuit dat je man het ook niet leuk vond hoe het gegaan is, en probeert om toch wat te maken van de situatie. Nu kan dit soort dingen werken als een rode lap op een stier. Ik ben zelf ook erg goed in het overtrokken reageren op dingen en het is wel fijn als iemand eerst erkent dat het vervelend is, en daarná relativeert om de zaak wat in prespectief te plaatsen.

Hoe dan ook: veel plezier en succes met alle voorbeidingen voor jullie eigen huis!

Annemarie

Annemarie

09-07-2019 om 12:09

tja

Wat ik had gewild is dat hij mijn gevoel niet respecteert aangezien hij wist dat dit belangrijk voor mij is/was en dus eerst gewacht had tot ik hem gebeld (uurtje later )had en daarna pas iets was gaan vieren (ook dan was ik nog lang niet thuis geweest)
Dat hij begrip heeft dat ik dit niet grappig vind. Nee hij kan er niks aan doen. Zij kan er niks aan doen. Hij het uberhaupt geen probleem vind dat de hypotheek verstrekker gebeld heeft, want het is toch goed gekomen….
Maar de opluchting dat zijn ex vrouw gelukkig niet boos was over het telefoontje vond hij klaarblijkelijk belangrijker dan wat ik er van vond. Hij is sowieso altijd erg met haar welbevinden bezig omdat hij haar niet kwaad wil hebben omdat hij bang voor consequenties is. Hij dus kwaad op mij wordt omdat ik het niet grappig vind en geen begrip heb dat hij blij is dat ex vrouw niet boos is want dan hadden we pas echt een probleem gehad. Hoezo? Het is toch ons huis?

Dat zijn moeder en man het wisten is overigens afkomstig van de kinderen die moesten van mama maar het nieuws vertellen… ook hun neem ik niks kwalijk.
Wel dat man zijn ex vrouw niet wil aanspreken op haar gedrag dat dit niet kan en dat dit aan ons is. Want hij ziet het probleem niet.
Miss is het waar dat het positief is

Overigens heb ik net via FB van ex vrouw een bericht gehad dat ze blij was dat zij het eerder wist want het kerngezin hoort belangrijke gegevens als eerste met zijn vieren te delen daarna pas de “aanhang” en dan vragen jullie je af waarom ik kwaad ben… ja er zit miss nog wel meer achter.

Heit feit dat ik vandaag ook nog geen enkele excuusmail brief en/of belletje van de assistente heb gehad irriteert me ook. Het is niet zomaar een fout .

@Emma

@Emma

09-07-2019 om 12:19

Annemarie

"Overigens heb ik net via FB van ex vrouw een bericht gehad dat ze blij was dat zij het eerder wist want het kerngezin hoort belangrijke gegevens als eerste met zijn vieren te delen daarna pas de “aanhang” en dan vragen jullie je af waarom ik kwaad ben… ja er zit miss nog wel meer achter."

Daar zit heel veel achter en ik zou ook op z'n minst not amused zijn.
Ik zou je vriend daar wel mee confronteren. En nogmaals: ik vind niet dat je overdrijft of je aanstelt.

Mari

Mari

09-07-2019 om 12:51

wat zit er achter?

Ja dat was het eerste wat ik ook dacht: als dit een probleem, een diepgaand probleem is, dat er zo boos en verdrietig van wordt, moeten er wel dingen achter zitten die in het verleden ook al wrongen.
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, ik zou ook wel een beetje balen maar de vreugde over de hypotheek die er door is, zou toch groter zijn. Tenzij... ik me al jaren irriteer over hoe manlief zijn oortjes laat hangen naar zijn ex bijvoorbeeld.
Je schrijft "Maar de opluchting dat zijn ex vrouw gelukkig niet boos was over het telefoontje vond hij klaarblijkelijk belangrijker dan wat ik er van vond. Hij is sowieso altijd erg met haar welbevinden bezig omdat hij haar niet kwaad wil hebben omdat hij bang voor consequenties is. Hij dus kwaad op mij wordt omdat ik het niet grappig vind en geen begrip heb dat hij blij is dat ex vrouw niet boos is want dan hadden we pas echt een probleem gehad."
Dus Annemarie: wat is nou het echte probleem dat deze dynamiek veroorzaakt?

Driehoeksverhouding.

Ex is té verweven in jullie relatie en je man vindt dat wel prima, of niet, maar hij durft daar niets tegen te doen.
En zo zit je dus met zijn drieën in een relatie. En de kinderen hobbelen mee. Dat gaat voorlopig ook niet veranderen of jij moet flink op je strepen gaan staan. Je man vindt het allemaal wel grappig, neemt jou dus niet serieus.

Tijd voor een goed en duidelijk gesprek lijkt mij. Zonder ruzie je punt duidelijk maken.

goh

Het wordt nu wel heel groot gemaakt. Er is inmiddels sprake van een serieuze driehoeksverhouding. Als je een relatie hebt met iemand die al eerder getrouwd is geweest en zeker als er kinderen zijn, dan speelt die ex op de een of andere manier een rol. Kun je enorm druk om maken maar je kunt het ook wat in perspectief plaatsten.
Je schrijft "Hij is sowieso altijd erg met haar welbevinden bezig omdat hij haar niet kwaad wil hebben omdat hij bang voor consequenties is. " Ik heb daar best wel begrip voor. Ook ik doe wel eens dingen om de lieve vrede met ex te bewaren. Ik ben echt blij dat mijn huidige partner daar niet zo'n punt van maakt. Ik houd namelijk ook niet van de consequenties. Daar zijn namelijk doorgaans de kinderen de dupe van.
Ik vind het eerlijk gezegd een goede insteek van je man dat hij die situatie probeert te vermijden.

@Emma

@Emma

09-07-2019 om 17:00

nou Alkes

Als de ex van mijn vriend me via messenger zou laten weten dat zij en hun kinderen eerder op de hoogte moeten zijn van de aankoop van mijn eigen huis dan ikzelf zou ik toch wel een punt maken.

wat wil je er mee bereiken en schiet je er daadwerkelijk mee op?

wellicht ben ik als nuchtere Groninger hiervoor niet gevoelig, zou goed kunnen. maar wat wil je nu nog, wat ook realistisch is, bereiken?

oke je hebt dus een kl*ten moment gehad, een prachtig moment voor jou en jouw man is verkl**t. hij vind het geheel wel grappig en snap jouw punt niet.

mannen hebben soms een vreemde en onverklaarbare humor, ik ook, wordt mij vaak gemeld.

maar nu? je heb dit alles hem verteld en hierop reageert hij niet zoals jij zou willen, jullie hebben hierover al wat ruzie gehad. wat wil je nu nog bereiken?

dat hij ja en amen zegt in de vorm van dat hij het niet grappig vind en jou snapt? om in zichzelf exact het omgekeerde van mening te zijn? dan maar liegen ipv eerlijk te zijn?

waarom niet gewoon verder gaan? wellicht dat hij het op een bepaald moment wel begrijpt en er wellicht iets van leert.
zou jammer zijn als er aan deze toch wel mooie moment 2 bittere nasmaken zit in de vorm van de manier waarop en de ruzie die jullie er om hadden.

suc6

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.