Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Relaties Relaties

Relaties

Relatie met schoonouders nog te redden?


Imi

Imi

10-12-2021 om 09:38

Dat snap ik ook wel Flanagan, ik wil alleen maar zeggen dat vaak gaan de relatie niet per se verbetert.
Je hebt gelijk dat de situatie na de verhuizing sowieso zal veranderen. Dat zal hopelijk wat lucht geven.

Hoi Teckel88, 

Allereerst fijne Kerstdagen. Hoop dat deze Kerstdagen goed verlopen? Hoe hebben jullie dat gedaan zodat het voor jou, je man en dochtertje leuk verloopt? Ben eigenlijk wel erg benieuwd.  Is je man bijvooorbeeld even alleen naar zijn ouders gegaan?

Teckel88

Teckel88

05-01-2022 om 19:46 Topicstarter

ildika schreef op 26-12-2021 om 12:31:

Hoi Teckel88,

Allereerst fijne Kerstdagen. Hoop dat deze Kerstdagen goed verlopen? Hoe hebben jullie dat gedaan zodat het voor jou, je man en dochtertje leuk verloopt? Ben eigenlijk wel erg benieuwd. Is je man bijvooorbeeld even alleen naar zijn ouders gegaan?

Allereerst de beste wensen!

Sorry dat ik je bericht nu pas zie! Het waren hectische dagen de afgelopen dagen. Ons hele huis op de kop gehad want gisteren kwamen ze foto's maken voor Funda! 

De feestdagen zijn goed verlopen. Eerste kerstdag zijn we heerlijk met zn 3en thuis geweest. Savonds kwam het zoontje van mn man onze kant op en 2e kerstdag is mijn man met de 2 kids eerst even bij zn ouders op de koffie geweest en daarna zijn we naar mijn familie gereden. 

Prima feestdagen dus!

Hoi Teckel88,

Hoe gaat het er nu mee? Uit je bericht maak ik op dat je nog steeds op bezoek gaat bij je schoonfamilie. Hoe gaat je man er nu mee om?

Teckel88

Teckel88

15-01-2022 om 19:30 Topicstarter

MariskaLand4 schreef op 14-01-2022 om 18:32:

Hoi Teckel88,

Hoe gaat het er nu mee? Uit je bericht maak ik op dat je nog steeds op bezoek gaat bij je schoonfamilie. Hoe gaat je man er nu mee om?

Hej!

Ik ga nog steeds niet naar mn schoonfamilie  

Opzich is de rust aardig wedergekeerd op af en toe een steek onder water richting onze kant op na. 

Ons huis staat inmiddels te koop en we kijken er beide enorm naar uit om te verhuizen. 

Mijn man gaat voor de lieve vrede eens in de zoveel weken op de koffie met onze dochter.

Ik persoonlijk voel me hier niet gelukkig en snak naar een veilige fijne omgeving. Ik kan niet wachten tot we hier weg zijn...  

owhjah 'k lees het nu pas dat je niet mee bent gegaan met kerst 😛! duhhh hihi

 Gefeliciteerd dat jullie huis op funda staan en jullie gaan verhuizen 😃  

Gaan je weer naar Overijsel?  

Voelt het niet gek dat je man en dochter nog wel gaat terwijl ze zo belachelijk tegen je hebben gedaan...?? 

Hoe staat hij erin?

Ik wens je veel blijheid met het verkopen en verhuizen 🥳🥳🛕

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.