Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-10-2017 om 18:27
Pffff, ik moet het ff van me afschrijven want ik ben kapot... Al mijn energie wordt uit me getrokken door mijn vriend.. Mijn vriend heeft van huis uit nooit geleerd om te praten, maar waar hij het vandaan heeft dat hij me dagenlang kan negeren, zelfs vertikt om eten voor me te koken omdat ik later uit t werk kom of zonder iets te zeggen de deur uit loopt niet wetende waarheen, geen idee waar hij dat vandaan heeft.. Het ergste is nog dat onze ruzies nergens over gaan, maar hij ergert zij duidelijk aan me. Waaraan weet ik dus niet, want zeggen doet ie het niet. Het is naar mijn weten elke keer weer iets anders. Eerst was ik boos dat hij me negeerde, ging ik tegen hem tekeer en riep vanalles, maar dat kwam natuurlijk toch niet aan. Hij kijkt me niet aan, zegt niks, doet gewoon alsof ik lucht ben. Op gegeven moment ben ik vaker in huilen uitgebarsten, hoe kan je je zo gedragen tegenover iemand waarvan je houdt. Maar dat vraag ik me ook syeeds vaker af, houdt hij nog van mij. Het is aan niks meer te zien, geen seks, geen lieve woorden, geen leuke dingen willen doen. Oke hij is van huis uit niet van de gevoelens en romantiek, en seks heeft hij ook totaal geen gevoel bij, het boeit hem gewoon allemaal niks. Hij vindt het wel prima zo zegt hij, maar is wle continu boos over vanalles en nog wat.
Op dit moment negeert hij me omdat ik broodjes in de prullenbak had gegooid die beschimmeld waren, terwijl ik ze in de groenbak had moeten gooien... waar kun je je druk om maken he? Maar neneer negeert me al dagen, en ondanks dat ik al 1000x sorry heb gezegd, heb gezegd dat ik erop zal letten, heb gezegd dat ik gewoon normaal wil doen tegen elkaar en geen ruzie mwer wil, blijft hij me negeren.. zelfs als ik vraag waar hij nou precies boos op is en waarom hij mijn sorry niet accepteert, zwijgt hij. Ik ben inmiddels gewoon ten einde raad. Wat moet ik nou doen? Hem negeren is niet mijn sterkste punt, we wonen samen en kunnen niet om elkaar heen, ik vind her verschrikkelijk om te doen alsof hij er niet is en andersom. Vandaag moest ik wat belangrijke dingen weten voor de avond, maar hij negeert me gewoon. Ik mag het zelf maar uitzoeken. Hij is 26 maar gedraagd zich er totaal niet naar. Zeggeen dat hij totaal onredelijk bezig is helpt niet, interesseert hem totaal niet. Dit is wat er continu in me op komt, het boeit hem gewoon niets. Ik boei hem niks, praktische dingen boeien hem niks, hoe hij zich tegen me gedraagd boeit hem niks... helemaal niks meer.
Wat moet ik hier nou mee.... wordt er dood en doodmoe van, mensen kennen me als een ontzettend spontaan en vrolijke meid maar mn energie wordt gewoon uit me gezogen door hem...
11-10-2017 om 20:21
Hoe gaat het?
Didi, hoe gaat het nu met je?
Heb je naar aanleiding van dit draadje het plan om iets te gaan doen? Iets te veranderen aan wat je tot nu toe deed?
Beter voor jezelf te gaan zorgen?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.