Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Sociopaat


tsjor schreef op 04-02-2021 om 09:26:

Robbie001, je zou best gelijk kunnen hebben, dan moet ze eerst naar de huisarts. Maar ik vind het altijd een beetje vreemd dat iemand een patiënt kan behandelen, zonder daarbij de sociale omgeving mee te nemen. De vraag: hoe ga ik daarmee om; zou toch het beste kunnen worden besproken met degene die ook de behandeling zelf doet. Maar je hebt gelijk, het zit nu niet in het pakket, dus het kan alleen als de partner toestemming geeft.

Tsjor

Helemaal mee eens wat je zegt. Ik heb jaren de grootste moeite gehad, om mijn omgeving uit te leggen wat er aan de hand is. En iedereen knikt ja, en je ziet in die ogen het ongeloof.

Wij hebben destijds systeem therapie gehad, die samen werkte met de therapeut van mijn ex. Hierdoor werden de dwarsverbanden gelegd.

Iemand die samenwerkt met de behandelaar van de echtgenoot zou Linxje moeten kunnen helpen. 

De behandelaar zelf kan ook, zolang hij zijn adviezen algemeen houdt en niets specifieks zegt over zijn patiënt.

ik vind het eigenlijk vrij schokkend dat Linxje nog geen begeleiding aangeboden heeft gekregen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.