Relaties Relaties

Relaties

Stiefzus deelt familie irritaties op SM

FruitMoeder

FruitMoeder

15-04-2026 om 13:10 Topicstarter

Ja dat kan, maar ik ben bang dat het dan van kwaad tot erger wordt. En dan heb ik dat getrouwtrek op IG. Ik wil niet onze business zo bespreken waar iedereen het kan lezen.

Plus dan verwijdert ze dat commentaar en blokkeert ze to, dan heb je helemaal geen controle. Gewoon rapporteren op pesten/laster/smaad in die hoek en dan hopen dat de post wordt verwijderd/haar account wordt opgeheven. Maarja..je hebt zo weer een ander. 

Max88 schreef op 15-04-2026 om 16:57:

Plus dan verwijdert ze dat commentaar en blokkeert ze to, dan heb je helemaal geen controle. Gewoon rapporteren op pesten/laster/smaad in die hoek en dan hopen dat de post wordt verwijderd/haar account wordt opgeheven. Maarja..je hebt zo weer een ander.

Je hebt sowieso geen controle.  Ik heb ooit via mijn werk meegemaakt dat iemand leugens vertelde over mij en een collega.  Heel vervelend zeker omdat andere mensen het geloofde een zich ermee gingen bemoeien.  Mijn werkgever wilde zorgen dat de berichten verwijderd werden maar ik wist toch dat dat niet zou gebeuren.  Ik heb gewoon iedereen geblokkeerd ( mocht ivm geheimhouding toch niet reageren) en toen waaide het over.  Zeker omdat deze persoon na een week weer een volgend slachtoffer had die haar "onrecht" had aangedaan.  Ik zit nu helemaal niet meer op sm ( niet hierdoor) en dat vind ik eigenlijk wel lekker. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.