Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw deel 7


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

@miss even goed nagedacht en nee eigenlijk heb ik mij in onze relatie nooit eenzaam gevoeld. Wel onbegrepen. Heb 2x een depressie gehad en hij als rasoptimist kon dat moeilijk begrijpen. Achteraf zie ik wel dat hij al een tijd zich afzette tegen maatschappelijke problemen en zich daar onnodig druk om maakte. 
Denk dat hij echt een dijk van een midlifecrisis heeft. En dus alles ontvlucht. Hij voldoet echt aan het klassieke plaatje. Nieuwe look, baardje, andere auto, jonge vriendin enz enz

En overal lees je idd. Richt je op jezelf . Je kunt er toch niets mee doen. Gaat de ene dag beter dan de andere. Je ziet ook het verdriet van de kinderen die hij ook in de steek laat en dat kan ik moeilijk begrijpen. Zijn kinderen waren alles voor hem. Het wachten dat hij tot de bodem raakt en zichzelf gigantisch tegenkomt en dan.... tja... geen idee

Wat ik wel in geloof dat alles wat je gebeurt een reden heeft en vaak er iets beters voor terugkomt. Ik zie dat ook bij jullie dat ondanks je iets vreselijks is aangedaan jullie er persoonlijk zo door groeien. Jullie mannen mogen hun hand dichtknijpen met toppers als jullie!

@mamame Had ik ook net gelezen! Iets met berouw komt na de zonde

Nou ik geloof daar niet in. Dat alles met reden gebeurd. En je er beter uitkomt. Mijn ervaring was life changing. Traumatisch. En ik ben er niet beter van geworden. Ik niet. De kinderen niet. Maar om positief te denken: misschien komt dit nog 😏...

Maar ... Drukte te snel op zenden. Ik heb hard nagedacht waarover dankbaar te zijn. En dan bedacht ik wel dingen hoor.  Maar had het liever niet mee willen maken.

Ajnat, ik begrijp dat jullie niet meer samen zijn? 

Anna Cara, jullie nog wel?

ik weet niet of je nog meeleest maar @bedrogen, hoe is het nu met je? 

Mamame, ja wij zijn bij elkaar. Ergens in een draadje vorig jaar staat mijn verhaal van 😳 naar 😔 naar 😏 naar 😤 naar 🤔 naar 😅 naar 🥰 naar ... hopelijk 😀😀😀

Anna Cara schreef op 12-05-2021 om 16:46:

Mamame, ja wij zijn bij elkaar. Ergens in een draadje vorig jaar staat mijn verhaal van 😳 naar 😔 naar 😏 naar 😤 naar 🤔 naar 😅 naar 🥰 naar ... hopelijk 😀😀😀

jammer dat ik niet enkel op je berichten kan zoeken

Bericht van het forumbeheer

Beste forumbezoekers,

ik zag een opmerking over het zoeken op een andere deelnemer. Als je de naam typt in de zoekfunctie, het vergrootglas rechtsboven, dan komen alle berichten van die persoon naar boven. Gek genoeg kun je niet zoeken op uitsluitend de naam van een draad, dan komen heel veel resultaten naar boven.

Ik hoop dat dit helpt.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Mamame, elk verhaal hier is uniek. Sommige sluiten erg goed aan bij iemands situatie. Ik heb ook bijna alle ontrouw draadjes doorgelezen. Zoekend naar vergelijkbare verhalen. Sommige waren meer matchend. Of manier van reageren sprak mij aan. Veel aan gehad. Want het is best iets eenzaams en nieuws. En impactvols. Als je vragen hebt stel ze gerust. 

Groet,

Anna

Forumbeheer schreef op 12-05-2021 om 18:51:

Bericht van het forumbeheer

Beste forumbezoekers,

ik zag een opmerking over het zoeken op een andere deelnemer. Als je de naam typt in de zoekfunctie, het vergrootglas rechtsboven, dan komen alle berichten van die persoon naar boven. Gek genoeg kun je niet zoeken op uitsluitend de naam van een draad, dan komen heel veel resultaten naar boven.

Ik hoop dat dit helpt.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

dank je wel!

Miss: is je trigger datum al voorbij? 

Heb je zorgen over jouw antenne en verandering/onrust in je man? 

Anna,

De dag is vandaag. En toen ik net opstond dacht ik er helemaal niet aan. Heel apart eigenlijk, in mijn hoofd was ik er zo mee bezig geweest maar veel afleiding gehad deze dagen.

En ja pff Anna, het is totaal niet de onrust van andere vrouwen waar hij mee liep. Zo zie je maar weer dat je ondanks de trainingen soms nog uit balans kan raken.

En weet je wat het nu is:

Hij heeft als verrassing een proefrit ingepland met een hele fijne bijna nieuwe auto. Ik moet er nu heel erg hard om lachen. Ik leek wel sherlock. 

Man had dagen hoofdpijn, want tja spanningen of hij er wel goed aan doet deze auto te kopen, je moet er tenslotte toch heel lang voor sparen.

Dus iets totaal anders dan ik in mijn hoofd had. Ik voel mezelf wel rijk dat mijn antenne dus wel heel erg goed werkt en hij nog maar zelden iets voor mij " geheim " kan houden

Weer een les geleerd deze week. 

Ajnat, dankjewel dat je antwoord gaf. Ik had het er met mijn man over tijdens die proefrit die welbewuste midlifecrisis. Wij hopen echt dat dat aan ons voorbij gaat. Ik vind het zo ontzettend verdrietig voor jou en je kinderen. Maar inderdaad zoals de meeste van ons komen ook jullie hier goed uit. Het kost alleen zoveel kruim... energie... Dikke kus 


Lees hier al jaren mee. Een paar jaar geleden kwam als donderslag bij heldere hemel uit dat mijn man een affaire had. Hij wilde met mij verder maar kon moeilijk met Truus breken wat een paar keer voor een “terugval” zorgde.

Sinds een aantal maanden is het nu echt klaar tussen hen. Ik hoef jullie niet uit te leggen dat ik uit een hele moeilijke periode kom en dat ik er van tijd tot tijd nog veel last van heb. Ik heb veel steun aan alle verhalen hier gehad en wat heb ik veel bewondering voor jullie.

Mijn verhaal lijkt heel veel op dat van jouw Anna Cara. Vooral steeds die ontdekkingen dat ze nog contact hadden waren verwoestend. Wat een pijn deed dat.

Hij heeft spijt en Ik weet dat hij zielsveel van me houdt. Hij is in therapie voor zichzelf en samen zijn we ook in relatietherapie.

Mijn gevoel voor hem heeft inmiddels een flinke knak gehad en ik weet niet of dat nog goed komt. De tijd zal het leren.

Oh Feetje, tranen in mijn ogen nu ik dit lees. Ja, het deed pijn. En het doet soms nog pijn. Vooral de terugval. Mijn intuïtie wist het maar ik trapte er weer in. Jij ook? En inderdaad mijn gevoel is net als bij jou ook geknakt door alles wat er gebeurd is. En Inderdaad, de tijd zal het leren. Wie weet waar we uitkomen. Maar de gevoelens zijn nog niet weg. En spelen soms op. Minder vaak. Minder heftig. Sedona loslaat methode vind ik fijn. Helpt mij ook naast afleiding zoeken.

Wat doe jij om happy/happy-er te worden?

Klopt, steeds intuïtie, en op de gekste momenten. Het bleek achteraf dan precies zo te zijn.

Wat ik doe om happy te zijn? Ik heb hele lieve mensen om mij heen en mijn beestjes. Daar vind ik afleiding en steun en voel ik me blij. Klinkt heel kneuterig maar “ik tel mijn zegeningen”. En “ieder huisje heeft zijn kruisje”.

Ik heb de sedona loslaat methode al gegoogeld. Ik zal me er eens ingaan verdiepen. Dank daarvoor!

Ik kan helemaal niet meepraten met wat jullie hebben meegemaakt. De sexuele verhouding kwam ik pas 8 jaar later achter en zijn verliefdheid was ook al een afgesloten hoofdstuk. 

Maar wat maakt nu dat je man een terugval krijgt? Is het verdriet wat hij bij de partner ziet niet reden genoeg om alle contact te verbreken? Hoeveel pijn denkt de man te mogen doen bij zijn partner? Dat is tenminste wat ik mijn man zo kwalijk neem, dat hij dacht het recht te hebben mij zo veel pijn te doen!?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.