Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


theekan wat heftig! Veel sterkte in deze moeilijke tijd. 

MRI

MRI

28-03-2024 om 13:44

Theekannetje schreef op 28-03-2024 om 13:25:

Als je samen opnieuw voor monogamie kiest, denk ik dat je de relatie nieuwe schade toebrengt door hetzelfde te doen wat de ander gedaan heeft. Wij hebben wel de mogelijkheid van een open relatie afgetoetst bij elkaar na dat vreemdgaan, maar dat was niet wat wij willen van een relatie. Iemand die vreemd gaat is daarom niet automatisch fan van een open relatie. De vreemdganger kan zijn eigen act ook als een falen zien. Spijt hebben. Tot inzicht komen. Met gelijke munt betalen zal alles dan nog ingewikkelder maken. Liegen is sowieso nooit goed. Dus ik ga ook akkoord met de stelling “onderzoek wat je zelf wil en maak alles bespreekbaar”. Revanche nemen lijkt me geen goed idee als je je relatie terug op de rails wil krijgen.
Ik ben stil geweest want ondertussen heb ik de diagnose kanker gekregen en krijg ik chemo. En mijn man, die me ooit zoveel pijn heeft gedaan, is nu mijn grootste steun en toeverlaat. De liefde en bezorgdheid, de angst om me kwijt te raken, spat van hem af. Hij heeft altijd gezegd dat hij nooit is opgehouden van me te houden en nu voel ik dat ook gewoon en geloof ik het eindelijk ook.
Vreemdgaan is een gecompliceerd iets. Zeker nu heb ik het achter me gelaten, hebben wij het achter ons gelaten.

Dit had ik nog niet gelezen. Heel veel sterkte TK en wat fijn dat je man je zo steunt

Theekannetje schreef op 28-03-2024 om 13:25:

Als je samen opnieuw voor monogamie kiest, denk ik dat je de relatie nieuwe schade toebrengt door hetzelfde te doen wat de ander gedaan heeft. Wij hebben wel de mogelijkheid van een open relatie afgetoetst bij elkaar na dat vreemdgaan, maar dat was niet wat wij willen van een relatie. Iemand die vreemd gaat is daarom niet automatisch fan van een open relatie. De vreemdganger kan zijn eigen act ook als een falen zien. Spijt hebben. Tot inzicht komen. Met gelijke munt betalen zal alles dan nog ingewikkelder maken. Liegen is sowieso nooit goed. Dus ik ga ook akkoord met de stelling “onderzoek wat je zelf wil en maak alles bespreekbaar”. Revanche nemen lijkt me geen goed idee als je je relatie terug op de rails wil krijgen.
Ik ben stil geweest want ondertussen heb ik de diagnose kanker gekregen en krijg ik chemo. En mijn man, die me ooit zoveel pijn heeft gedaan, is nu mijn grootste steun en toeverlaat. De liefde en bezorgdheid, de angst om me kwijt te raken, spat van hem af. Hij heeft altijd gezegd dat hij nooit is opgehouden van me te houden en nu voel ik dat ook gewoon en geloof ik het eindelijk ook.
Vreemdgaan is een gecompliceerd iets. Zeker nu heb ik het achter me gelaten, hebben wij het achter ons gelaten.

Ik denk dat dat überhaupt ook een verkeerde start is om daar mee te beginnen. Dat zou, imo, iets moeten zijn waar je het over hebt omdat je dat verlangen hebt en wilt kijken hoe je partner daar in staat. Niet een resultaat van een partner die je belogen en bedrogen heeft. Immers is bij een open relatie juist die eerlijkheid heel belangrijk. 

In mijn omgeving ook wel vaker gezien dat er dan adhv een bedrog een open relatie begonnen is en dat is allemaal in drama uitgemond.

Vreselijk om te lezen van je diagnose thee. Heel veel sterkte!!!

Jeetje Theekan wat een naar bericht! Maar wat fijn dat je nu de liefde van je man weer écht binnen kunt laten komen. Ik wens jullie samen ontzettend veel sterkte en ik duim voor een snel herstel, zonder restschade!

Wat erg, Theekannetje. Heel erg veel sterkte gewenst.

Bedankt allemaal ❤️

Theekannetje, veel sterkte! 

Theekannetje....heel veel sterkte de aankomende tijd. En wat omschrijf je dat mooi en treffend. Dat je nu voelt en ook daadwerkelijk gelooft hoeveel  je man van je houdt😘

Anna Cara

Anna Cara

29-03-2024 om 02:39 Topicstarter

Wow Theekan, ik duim voor je. Heftig. 

Heel veel sterkte Theekannetje!

Sterkte Theekannetje!

Theekannetje, veel sterkte gewenst de komende tijd! Wat zul je geschrokken zijn! Kom je af en toe vertellen hoe het met je gaat? 💋

Theekannetje veel sterkte in de heftige periode.  Goed om te lezen dat je man er echt voor je is ❤️.  

Lieve Theekannetje, 

Heel veel sterkte deze heftige tijd ♥️. Zo fijn dat je man er voor je is en dat je dit nu extra voelt. Al zijn de omstandigheden niet fijn en positief
Mijn man zegt ook steeds tegen mij: "laat het los en ga voelen. Laat mij het werk maar doen en probeer meer te gaan voelen als denken, dan komt het goed".
Hopelijk snel goede berichten van jou. 
Zo gek dat een forum als dit zoveel voor je kan betekenen. Dank daarvoor aan allen op dit forum. 
xxx

Heel veel sterkte Theekannetje!!
Fijn dat je zoveel liefde en steun ervaart van je man🧡!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.