Relaties

Anna Cara
12-12-2021 om 23:19
Verder na ontrouw - deel 8
Je partner is vreemdgegaan? Dan kom je in een rollercoaster terecht. Ongeloof, verdriet, boosheid etc. En als je partner laat weten dat hij jou niet kwijt wil dan volgt vaak de vraag: Should I stay or go? In de praktijk niet altijd even simpel te beslissen.
In dit topic vind je gelijkgestemden van wie de partner ook ontrouw is geweest. Of zelfs meermaals. En waarvan de meesten hier besloten hebben om de relatie een kans te geven. Elk verhaal is uniek. Heb je vragen, zorgen, twijfels, behoefte aan luisterend oor of wil je je emoties kwijt? Dan ben je hier aan het goede adres.

LifeEvent!
23-07-2025 om 15:43
het geeft erkenning voor wat je nodig hebt (en in veel verhalen hier niet krijgt).

GekkeHenkie100
23-07-2025 om 17:51
Als je bedrogen bent voel je intuïtief denk ik best goed waar je behoefte aan hebt: eerlijkheid en antwoorden, radicaal breken met de derde, bereidheid aan herstel te werken, etc. Als je partner je dat niet geeft kun je aan jezelf gaan twijfelen of vinden dat je van jezelf moet vragen dat opzij te zetten. Deze podcasts kunnen je dat de erkenning geven dat je niets teveel vraagt of wilt.

blauwgeel
23-07-2025 om 20:55
Al die berichten over de vreemdgangers bij het Coldplay concert beginnen zo'n trigger te worden voor mij. Zag net een filmpje met de strekking 'niet meer klagen over dit of dat wat je man doet, want hij was tenminste niet bij een Coldplay concert'... bla bla.
Uiteindelijk ben ik ook via uitgaansfoto's van mijn man samen met Truus achter de affaire gekomen. Misschien dat het mij daarom extra raakt. Of hebben jullie er ook last van?
Tegelijk denk ik ook; zijn er überhaupt relaties waarin ontrouw nooit voor komt.

Buitenspel2024
23-07-2025 om 22:24
blauwgeel schreef op 23-07-2025 om 20:55:
Al die berichten over de vreemdgangers bij het Coldplay concert beginnen zo'n trigger te worden voor mij. Zag net een filmpje met de strekking 'niet meer klagen over dit of dat wat je man doet, want hij was tenminste niet bij een Coldplay concert'... bla bla.
Uiteindelijk ben ik ook via uitgaansfoto's van mijn man samen met Truus achter de affaire gekomen. Misschien dat het mij daarom extra raakt. Of hebben jullie er ook last van?
Tegelijk denk ik ook; zijn er überhaupt relaties waarin ontrouw nooit voor komt.
Ik mag toch hopen van wel 🫣..
Ik wil dit niet nog een keer meemaken
Ik dacht er vandaag nog aan, hoe zou mijn (ex)man (en andere ontrouwe partners) zich voelen met betrekking tot dit Coldplay-gebeuren? Zou het voor hen ook een trigger zijn?

Izza
23-07-2025 om 22:25
blauwgeel schreef op 23-07-2025 om 20:55:
Ik las ooit dat 75% van de mensen ooit met een vorm van ontrouw te maken krijgt. Die relaties zijn er dus zeker. Maar de meeste mensen hebben meer dan 1 relatie in hun gehele leven. Dus het is iets dat veelvuldig voorkomt.