Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-10-2011 om 22:35
Ik heb laatst hier mijn hele verhaal gedaan,van mijn vriend die veel smste met vrouwen en met 1 afgsproken heeft(misschien nog wel met meer,want de kpnrekeningen zijn allemaal weggegooid,van daarvoor,maar ik wil het ook niet weten misschien,het heedt me alleen veel pijn gedaan,vooral als je het ontdekt als je hoogzwanger bent en je hormonen dubbel zo hard werken!(Is wel alweer 1 jaar geleden(en achter die andere smsjes en afspraak kwam ik eind Februari)
Nu heb ik als ik een mindere dag heb nog weleens dat ik erop terug kom(mijn vertrouwen is enorm geschaad,het is misschien overdreven,maarmijn ogen zijn geopend en ik kijk nu anders tegen dingen aan(zoals dat vreemdgaan heel normaal is,zelfs binnen een vriendengroep enz)
Ik bedank jullie ook voor de reacties,ik twijfel nog of het niet overdreven is om met een psycholoog te gaan praten omdat ik het nog niet helemaal loskan laten,wat ik wel van plan is een cursus zelfbewustwording/assertiviteit,ik heb daar geen meningen over gehoord,maar voormij zou het heel goed zijn!
Ik vind wel het niet kloppen dat mijn vriend ee pincode op zijn gsm heeft gezet,odat ie moe wordt van mij dat ik er stiekem vaak in kijk(heb je het zelf naar gemaakt zeg ik dan),nu kom ik er ook nog eens laatst achter dat er whatsapp bestaat,dus hoef ik de kpnrekeningen niet meer te checken met wie die gesmst heeft(omdat ik een beetje bang met dat ie dat met een zogenaamde vriendin nog deed),maar nu kan ie zomaar met andere contact hebben zonder dat ik er ooit achter kom lijkt me met whatsapp,maarja de meeste mensen zullen het wel hebben op hun gsm tegenwoordig met internet!
Ik ga hier niet alleen negatief schrijven,hij is meer betrokken geworden bij de kinderen en helpt me meer mee
en is financieel makkelijker geworden gelukkig en ja hij stoort zich eraan dat ik wat rommelig/chaotisch ben en teveel centen opmaak en nog belangrijker voor hem,dat hij vindt dat aandacht een zoen of arm om hem heen het altijd van hem af moet komen(volgens hem een van de redenen dat ie het elders ging zoeken,maar dat kan er bij mij niet in,wat er bij ons mist is goede communicatie en da's toch het belangrijkste in een relatie dacht ik!
Ik heb hem nog een kans gegeven,maar hij begrijpt ook niet dat ik enkele weken na heb moeten denken ofdat ik wel verder kon met hem,hij zegt hoe kun je na een relatie van 15 jaar zomaar zeggen het is afgelopen!
Wat het wel moeilijker had gemaakt is dat er 3 kinderen
tussenin staan,maargoed we gaan ervoor en mijn vriendin zegt dat je vroeg of laat toch wel ergens achter komt als er iets niet klopt en dat klopt want de vorige keer had ik ook het gevoel dat er iets niet klopte....
30-10-2011 om 09:10
Zwarte mamba
De zwarte mamba is een van de gevaarlijkste gifslangen ter wereld. Ook ik vind het wel heel ´apart´ om zo´n nick te gebruiken.
Anoniempje; weet jij hier meer van? Probeert jouw partner jou op deze manier te intimideren?
30-10-2011 om 15:10
Zwarte mamba/o
Altijd bereid het standpunt van een ander te onderzoeken, zeg ik: ja, er zit wat in, een beetje coke, wat gerommel met de mobiel, netjes is het allemaal niet maar om er nou meteen een reden tot scheiding in te zien? Daar kan ik tegenin brengen dat anoniempje's verhaal zo herkenbaar is dat we weten dat het om een relatie gaat waarin veel meer mis is dan wat je uit dit specifieke draadje kunt destilleren, vandaar de vraag of anoniempje er wel goed aan doet bij deze man te blijven en het gaat hier echt niet om een stel gefrustreerde feministen die iedereen maar van haar partner willen afhelpen.
De nick is inderdaad wel een beetje vreemd.