Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Vreemd of niet?


lieverdje

lieverdje

18-02-2016 om 16:35

twee armen twee benen

van onze eigen kinderen weet mijn man het nog wel, maar hij heeft meestal geen idee hoe andere kinderen eruit zien. Soms komt er wel eens een vriendje ter sprake waarvan de naam niet bekend is, en dan vraag ik: hoe zag het kind eruit dan? Krijg ik standaard als antwoord: Weet ik veel, iets met twee armen en twee benen. Ik heb in elk geval zo'n man die daar niet op let

Christel

Christel

18-02-2016 om 19:50

Kleding?

Hm, ik lees dit draadje en zit me nu dus af te vragen wat iedereen vandaag droeg. Een kwartier geleden zijn 2 pubers naar boven vertrokken en man is jongste naar bed aan het brengen. Ik zou het dus toch wel moeten weten.

Middelste heeft vast een trainingspak aan, dat is namelijk het enige dat hij draagt, maar de kleur? Dat ik kleding van de jongste niet weet is nog het ergst, ik heb haar kleding vanmorgen zelf klaargelegd, ik heb voorgelezen bij haar in de klas, de hele middag met haar doorgebracht en ik weet niet wat ze droeg. Ik heb ook niets met kleding, zou dat uitmaken?

Gelukkig weet ik wel wat voor kleur ogen ze alledrie hebben: precies dezelfde als ik!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.