Relaties Relaties

Relaties

Vreemdgaan vertellen?

Hoe komt het dat jullie geen seks meer hebben? Dat is nml niet normaal in zo'n jonge relatie.

Laura-X

Laura-X

03-07-2026 om 15:25 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 02-07-2026 om 22:06:

Hoe komt het dat jullie geen seks meer hebben? Dat is nml niet normaal in zo'n jonge relatie.

Mijn dochter had last van de scheiding. Waardoor ik mijn vriend nog 1x in de week 3a4 uurtjes zag. Als mijn dochter bij haar vader was. Zo weinig vanwege mijn vriend die avonden werkt, en ik ochtenden. Verder veel familie problemen. Dus als we elkaar zagen, ging het vooral over de ellende. 

Eindconclusie: dan zou ik toch opbiechten. Mocht het einde relatie zijn dan is dat zo. Als het voor hem niet over is, is er misschien toch nog meer in het vat dan je nu denkt. Dan kun je verder kijken.

Altijd vertellen. Je hebt iets vreselijks gedaan. Het minste wat je kunt doen is dat aan hem vertellen. Er zit vast een verhaal achter wat je hier ook beschrijft dus misschien biedt het een opening voor jullie tweeën.

MRI

MRI

04-07-2026 om 12:22

Draver23 schreef op 03-07-2026 om 20:31:

Altijd vertellen. Je hebt iets vreselijks gedaan. Het minste wat je kunt doen is dat aan hem vertellen. Er zit vast een verhaal achter wat je hier ook beschrijft dus misschien biedt het een opening voor jullie tweeën.

Mwoah misschien ziet haar vriend het niet als 'iets vreselijks'. Wel met je eens dat het een opnieng kan bieden want anderhalf jaar niet intiem zijn zegt ook wel iets over de staat van de relatie. 

Laura-X schreef op 03-07-2026 om 15:25:

[..]

Mijn dochter had last van de scheiding. Waardoor ik mijn vriend nog 1x in de week 3a4 uurtjes zag. Als mijn dochter bij haar vader was. Zo weinig vanwege mijn vriend die avonden werkt, en ik ochtenden. Verder veel familie problemen. Dus als we elkaar zagen, ging het vooral over de ellende.

Alleen maar praten over ellende als je elkaar ziet? Maar wel zin in seks met een vreemde? Die familie ellende blijft toch wel. Ik had eerst lekker seks gehad en daarna heb je nog 2 uur over om te praten.

Laura-X schreef op 03-07-2026 om 15:25:

[..]

Iemand die je maar een paar uur per week ziet is geen partner. Er kunnen allerlei omstandigheden zijn maar in een relatie is tijd en aandacht nodig voor elkaar. Anders is er geen verbinding en bouw je niets op. Dat is er hier niet. Jullie wonen niet samen, hebben geen intimiteit, zien elkaar nauwelijks en in die paar uur heb je ook geen tijd voor sociale contacten of uitjes samen. Het enige dat overblijft is praten over ellende. En dan wil je deze man ook nog gaan voorliegen om de "relatie " maar te behouden. Vertel hem dus de waarheid en laat het aan hem om zijn eigen keuzes te maken. Dan kunnen jullie er samen voor gaan en een echte relatie opbouwen. En daar zal je dochter na een jaar ook aan moeten wennen. Jij bent 5 jaar verder na de scheiding. Je hoeft niet jarenlang jouw partners te verstoppen omdat dochter het niet wil en biologische vader het laat afweten. 

Als hij de relatie verbreekt is dat ook een keuze. Dan heb jij tijd voor jezelf en dochter en kan je kijken naar casual contacten. Want hier kan je echt weinig mee als partner. Iemand die af en toe eens langs mag komen waaien. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.