Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Vriend is niet seksueel


Dit soort meta-discussies ontstaan wel vaker als de topic starter niet meer antwoordt...

Courage schreef op 16-02-2023 om 20:57:

Dit soort meta-discussies ontstaan wel vaker als de topic starter niet meer antwoordt...

Klopt, dan gaat men vaak zelf invullen en is niet erg helpend vwb gericht advies geven. Niet dat daarmee de reacties niet niet helpend zijn, maar het verhaal/situatie wel een eigen weg gaat leiden. 

Philou schreef op 16-02-2023 om 18:26:

[..]

Sorry, maar het komt nu over dat je zegt dat Elledoris haar on topic bijdrage niet mag doen want het is al gezegd, vind jij. Denk ik hoor.
Maar misschien heb ik het fout en wil je het uitleggen? Nogmaals excuus als ik het verkeerd heb gelezen en begrepen. Kan me niet voorstellen dat je dat zou zeggen dus vandaar mijn vraag. Sorry.

Zie mijn vorige post 😉

Kersje schreef op 16-02-2023 om 21:06:

[..]

Zie mijn vorige post 😉

Dat bepaal jij alleen niet. 

Philou schreef op 16-02-2023 om 21:29:

[..]

Dat bepaal jij alleen niet.

Ik bedoel dus: ANTWOORD zie mijn vorige post, je vroeg toch om een uitleg?

Ja, precies, dat is mijn antwoord: dat bepaal jij niet.

zooo, agressief zeg

Philou schreef op 16-02-2023 om 21:52:

Ja, precies, dat is mijn antwoord: dat bepaal jij niet.

zooo, agressief zeg

Zou je nu svp willen ophouden?

elledoris schreef op 16-02-2023 om 18:09:

[..]

Dat dus. Bij mijn ex zat wel wat meer gedrag dat ik prima zou kunnen verklaren "vanuit autisme" maar dat "zonder dat label" voor heel veel ingewikkeldheid heeft gezorgd. Ervanuitgaande dat mijn ex geen asperge heeft, heeft ie zich echt heel naar gedragen. Ervanuitgaande dat asperger wel meespeelt, kan ik (achteraf) een hoop begrijpen.

In het verhaal van TO lees ik best veel wat kan duiden op asperge ofzoiets. Dat maakt echt een verschil met hoe je problemen (met intimiteit) benaderd.

Ja, dat is mooi gezegd. Als je ervan uitgaat dat iemand niet wil maar wel kan, ligt frustratie en radeloosheid op de loer. Maar als je er van uitgaat dat het om onvermogen gaat, lukt het beter om afstand te nemen. Ik bedoel, niet alles is persé persoonlijk meer. Dat was wel een bevrijding. Niet dat het veel oplost of iets verandert. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.