Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Wil ik teveel?


HS26 schreef op 14-02-2024 om 17:25:

[..]

Nee zeker niet doen. Neem je 'financieel verlies'. Hij zoekt een haakje om contact te houden, volgende keer verzint hij een andere smoes. Weg ermee.

Daar neig ik ook naar.... beter contact verbreken met deze charmante onbetrouwbare figuur, anders blijft ie plakken. 

troelahoep schreef op 15-02-2024 om 11:18:

[..]

Daar neig ik ook naar.... beter contact verbreken met deze charmante onbetrouwbare figuur, anders blijft ie plakken.

Dit dus. Lijkt erop dat meneer vooral een meelifter met mooie praatjes is. 

Marianne76 schreef op 14-02-2024 om 12:42:

[..]

Ja, zou ik doen. Dan hou je er zelf ook een minder wrange nasmaak aan over.

Ik zou het ook doen.

€300 is belachelijk veel.Laat hem de helft betalen.

Kijken of hij het doet of dat hij zegt, de volgende keer betaal ik. Dat zou ik niet doen. Geen volgende keer meer.


De vraag is echter waarom hij de factuur wil? Weet hij niet hoe duur het was? Is een tikkie voor de helft niet voldoende?



Niet om het een of ander maar het geurtje had voor mij al voldoende geweest.
Als je notabene een van je eerste uitjes met een nieuwe lief al niet de moeite neemt om lekker schoon en fris voor de dag te komen.... 

Pippeltje schreef op 15-02-2024 om 18:53:

Niet om het een of ander maar het geurtje had voor mij al voldoende geweest.
Als je notabene een van je eerste uitjes met een nieuwe lief al niet de moeite neemt om lekker schoon en fris voor de dag te komen....

Off topic, mijn voorstellingsvermogen laat me in de steek wat er voor handeling of geurtje was🤔 Tenzij 't kopkaas is. 

Notinmygarden

Notinmygarden

15-02-2024 om 22:24 Topicstarter

ArianneH schreef op 15-02-2024 om 16:57:

[..]

Ik zou het ook doen.

€300 is belachelijk veel.Laat hem de helft betalen.

Kijken of hij het doet of dat hij zegt, de volgende keer betaal ik. Dat zou ik niet doen. Geen volgende keer meer.


De vraag is echter waarom hij de factuur wil? Weet hij niet hoe duur het was? Is een tikkie voor de helft niet voldoende?



Het was hij die er een opmerking over maakte... En zei dat hij de volgende zou verzorgen. Pas toen ik het contact heb stop gezet, stelde hij voor de helft terug te storten. 

Voor mijn gevoel ben ik er klaar mee. Het is veel geld, maar ook weer niet genoeg om mijn tijd er nog aan te besteden. Zoals ik al zei, een zeer waardevolle les, iets dat ik de volgende keer sneller zal afkappen.

Notinmygarden

Notinmygarden

15-02-2024 om 22:29 Topicstarter

Pippeltje schreef op 15-02-2024 om 18:53:

Niet om het een of ander maar het geurtje had voor mij al voldoende geweest.
Als je notabene een van je eerste uitjes met een nieuwe lief al niet de moeite neemt om lekker schoon en fris voor de dag te komen....

Daarom had ik de laatste keer aangegeven eerst te willen douchen onder het mom van, ik heb gezweet, laten we er fris aan beginnen. Maar de geur bleef...mss eerder een aandoening? Weet alleen dat het " uiteinde" wat uitstak.

God, dit zo genoteerd voelt het als natrappen, terwijl het me echt ging om zijn joviale manier met het wegschenken van de wijn. Want buiten al dat, had ik echt de indruk dat het een leuke man was, maar niet voor mij.

Nu ben ik toch heel benieuwd naar dat uitstekende uiteinde…haha
Geur, dat heb je niet altijd in de hand. En het is zo persoonlijk. Voor mij wel écht een must, dat ik mijn lief lekker vind ruiken. 
Natuurlijk vind ik hem niet altijd super lekker ruiken, hij eet ook weleens knoflook of laat zweet net wat te lang zitten. Of doet een geurtje op waar ik op dat moment geen zin in heb, ieks!! Maar zijn eigen lichaamsgeur… daar hou ik van en dat is wel vereiste mi. En ook zijn (verse!) zweet vind ik lekker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.