Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geen intimiteit meer in relatie


MRI schreef op 03-09-2023 om 10:50:

[..]

wat een merkwaardige vraagstelling. Ligt het nu aan haar?

Huh, nee, ik ben benieuwd of ze nog van haar man houdt, gezien de hele situatie. Liefde lijkt me een belangrijke basis en als dat er niet is vraag ik me af wat ze nog bij hem doet.

MRI

MRI

03-09-2023 om 17:00

SJSL schreef op 03-09-2023 om 16:49:

[..]

Huh, nee, ik ben benieuwd of ze nog van haar man houdt, gezien de hele situatie. Liefde lijkt me een belangrijke basis en als dat er niet is vraag ik me af wat ze nog bij hem doet.

Okay, ja is belangrijk, ik las het als verwijtend, door je zin erna. Kan aan mij liggen. Ik denk ook dat de liefde die hij voor haar voelt van belang is: is hij bereid eerlijk naar zichzelf te kijken hierin. Vindt hij dat je de ander jarenlang een celibaat op mag dringen? Gaat hij haar niet allerlei verwijten maken dat het aan haar zou liggen zo dat hij zelf niet letterlijk en figuurlijk met de billen bloot hoeft?

AlisonH schreef op 03-09-2023 om 16:15:

[..]

En als je dat allebei prima vindt heeft niemand daar iets mee te maken. Maar dat is hier niet zo. Hier speelt een relatieprobleem: TO mist dingen en haar partner vindt dat haar probleem en zelfs haar schuld.

Kan mij er weinig jij voorstellen dat beide partijen gelukkig zijn in een dode relatie. Vreselijk echt... Vaak is er wel iemand die het eigenlijk niet wil maar die kan niet weg. 

In het geval van to is haar relatie eigenlijk overleden. Nu nog kijken wanneer ze ermee kan stoppen  

Izza schreef op 03-09-2023 om 17:19:

[..]

Kan mij er weinig jij voorstellen dat beide partijen gelukkig zijn in een dode relatie. Vreselijk echt... Vaak is er wel iemand die het eigenlijk niet wil maar die kan niet weg.

In het geval van to is haar relatie eigenlijk overleden. Nu nog kijken wanneer ze ermee kan stoppen

Dat komt doordat je het een dode relatie noemt. Maar liefde is meer dan seks en intimiteit kan er ook anders uitzien. Mijn ouders van in de negentig hebben al een tijdje geen seks meer. Die relatie is niet dood. Twee aseksuele mensen (ook een geaardheid) kunnen een intense liefdesrelatie hebben. Ik ben het wel met je eens dat het vaak voorkomt dat de een niet meer zo nodig hoeft en de ander zich daarbij neerlegt. Vaak gaat degene die geen seks wil dan elke intimiteit mijden uit angst om weer te “moeten”.  Dat moet heel eenzaam zijn. 

Ik hoor eigenlijk geen positieve dingen over je relatie, Huisjeb. Die moeten er toch wel zijn dan?
En nog een vraag over je reactie op een parenclub. Daar lijk je vrij enthousiast over. Hoe is dat mogelijk als je weet dat je man er waarschijnlijk net zo min enthousiast over zal zijn. En stel, die kleine kans dat hij daar ineens wel heel enthousiast over zal zijn. Hoe zou dat dan voelen voor jou?

je zegt: ms vind ik wel nooit meer een leuke partner. Hmm kan..maar ms ook wél. Je hebt nu ook in iig geen leuke partner.

ReneVerbeek schreef op 02-09-2023 om 18:37:

Ja sorry maar af en toe een bakkie brengen of koken zie ik niet als waardering geef mijn vrouw altijd koffie en kook al 35 jaar voor ons.

Ik kan me voorstellen dat je niet alleen met een trillende zaklantaarn zonder licht aan de gang gaat.
Maar misschien moet je hem eens aanrijken onder de dekens.


Haha, die trillende zaklantaarn, dan klinkt dat "je zelf verwennen (brrr) " ineens een stuk minder spannend. Ik zou er niet over peinzen om met een batterijvriendje in de weer te gaan naast iemand die me zo afwijst. Laat staan om toe te zien dat meneer ineens  een erotische opleving krijgt in een parenclub met een andere dame.

TS , je hebt van alles geprobeerd, en je man geeft sjoege, erger nog schuift de schuld in jouw schoenen. Wat een rotstreek. Lijkt me zo ondermijnend voor je zelfvertrouwen ook.  Als je de firma Gezin niet wilt opbreken - en daar valt  best wat voor te zeggen  -  dan rest je weinig meer om je bij een nonnenbestaan neer te leggen of in alle openheid een enthousiastere buitenman erbij te zoeken.

 

MRI

MRI

06-09-2023 om 11:22

kenfan schreef op 06-09-2023 om 09:03:

[..]

Haha, die trillende zaklantaarn, dan klinkt dat "je zelf verwennen (brrr) " ineens een stuk minder spannend. Ik zou er niet over peinzen om met een batterijvriendje in de weer te gaan naast iemand die me zo afwijst. Laat staan om toe te zien dat meneer ineens een erotische opleving krijgt in een parenclub met een andere dame.

Nou inderdaad, zou ik allemaal zeer genant vinden 

MRI

MRI

06-09-2023 om 11:25

kenfan schreef op 06-09-2023 om 09:03:

[..]


TS , je hebt van alles geprobeerd, en je man geeft sjoege, erger nog schuift de schuld in jouw schoenen. Wat een rotstreek. Lijkt me zo ondermijnend voor je zelfvertrouwen ook. Als je de firma Gezin niet wilt opbreken - en daar valt best wat voor te zeggen - dan rest je weinig meer om je bij een nonnenbestaan neer te leggen of in alle openheid een enthousiastere buitenman erbij te zoeken.

Ja TS, die suggestie had ik ook al. Hoe zou je man er over denken als jij eens een fijne buitenman zocht waar je wel ook een connectie mee hebt? 

MRI schreef op 06-09-2023 om 11:25:

[..]

Ja TS, die suggestie had ik ook al. Hoe zou je man er over denken als jij eens een fijne buitenman zocht waar je wel ook een connectie mee hebt?

Ik snap heel goed dat deze suggestie wordt gegeven, maar denk dat dit geen goeie oplossing is in deze relatie. Ze krijgt nu al alle schuld in haar schoot geworpen, laat staan wat zij dan allemaal naar haar hoofd geslingerd gaat krijgen? Deze relatie is gewoon op, kies voor jezelf TO.

MRI

MRI

06-09-2023 om 12:17

RoodVruchtje schreef op 06-09-2023 om 11:46:

[..]

Ik snap heel goed dat deze suggestie wordt gegeven, maar denk dat dit geen goeie oplossing is in deze relatie. Ze krijgt nu al alle schuld in haar schoot geworpen, laat staan wat zij dan allemaal naar haar hoofd geslingerd gaat krijgen? Deze relatie is gewoon op, kies voor jezelf TO.

Nee het is allemaal niet hoopgevend hoe man reageert. Maar voorspellen hoe hij hier op reageert is natuurlijk een aanname. Voor hetzelfde geld is hij in de kast als gay en onwijs opgelucht als ze beiden seksueel  hun eigen leven kunnen leiden.  Wil hij ook zijn gezin niet verliezen. 
Ik zou het in TS' plaats iig peilen om te kijken in hoeverre het gezin op die manier nog behouden kan worden. Reageert hij weer bot en lelijk hier op, kan je altijd nog de handdoek in de ring gooien.

Ik heb geen idee hoe oud deze dame is maar ik schat tussen de 40 en 50 en dat is echt geen leeftijd om non te worden. Komt nog bij dat hij het in haar schoenen schuift, het gemis aan lieve woordjes complimenten en genegenheid en intimiteit. Mijn vermoeden is dat haar man al beslist heeft de deur achter hem dicht te trekken zodra de kinderen uit huis zijn.

Twee dagen na haar bericht kwam een soort gelijke situatie weer boven drijven een goede vriendin was getrouwd maar nadat ze voor nageslacht had gezorgd degradeerde hij haar tot huishoudster ze heeft het 14 jaar volgehouden, 2 x vreemdgegaan in die tijd maar wel thuis vertelt Na 14 jaar vertrok ze. Het vreemde aan haar verhaal vond ik dat haar schoonmoeder haar op het huwelijksfeest al vertelde dat ze er alleen maar was om voor nageslacht te zorgen,

Ik snap wel dat TS niet zo snel uit het zinkend schip stapt het brengt sowieso grote veranderingen en de meeste vrouwen houden niet zo van veranderingen, maar zo verder kabbelen is zinloos.


ReneVerbeek schreef op 06-09-2023 om 12:45:


Ik snap wel dat TS niet zo snel uit het zinkend schip stapt het brengt sowieso grote veranderingen en de meeste vrouwen houden niet zo van veranderingen, maar zo verder kabbelen is zinloos.


Kun je vetgedrukte wat onderbouwen/ nuanceren, ben namelijk wel heel erg benieuwd wat je hier bedoelde tov mannen vooral?

RoodVruchtje schreef op 06-09-2023 om 13:53:

[..]

Kun je vetgedrukte wat onderbouwen/ nuanceren, ben namelijk wel heel erg benieuwd wat je hier bedoelde tov mannen vooral?

me too!

Pippeltje schreef op 06-09-2023 om 14:13:

[..]

me too!

Haha dacht hetzelfde (het popcorn icoontje dan). Succes Rene

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.