Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Lexus schreef op 07-10-2023 om 19:57:

[..]

Bold: Dat is een oud narratief en een aanname

En geen antwoord op de vraag: " is de minnares nu ook weer verantwoordelijk voor het ongeboren (sterker nog: niet verwekte) kind van iemand anders?"

Ja dat zal, maar vrouwen bewijzen het steeds opnieuw lijkt me 

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 19:58:

[..]

Ja dat zal, maar vrouwen bewijzen het steeds opnieuw lijkt me

nou nee hoor, wat ik in de edit van het vorige bericht al zei: " toevallig is hier een sekswerker die verliefd werd op een klant. Maar er zijn dagelijks miljarden sekscontacten die vrouwen aan mannen verkopen zonder dat ze denken dat er liefde is."

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 19:45:

[..]

Ja tuurlijk hoort de minnares wat ze wil horen, vrouwen zijn ook niet in staat om liefde en seks gescheiden te houden, ze denken bij seks meteen dat er liefde is. Tevens verteld de minnares in kwestie dit allemaal wel zelf hè? Dat ze daar een reactie op krijgt vind ze alleen maar leuk.

Nou niet overdrijven Nick, bij al mijn andere klanten lukte het prima om seks te scheiden van liefde. Als ze maar betaalden. 

Seks gratis als uitwisseling is voor mij inderdaad een ander verhaal. Seks is dan een stapje naar meer, een investering. Ik kom sowieso niet klaar of kan niet echt genieten als ik geen overgave en een emotionele band voel met een man. Dus seks voor de seks zomaar is niks voor mij. Dat kunnen mannen vaak inderdaad wel beter, seks om de seks zonder liefde. Anders had ik ook geen klanten.  

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 09:26:

[..]

Omdat hij mijn klant was en mij ervoor betaalde. Als ik alle getrouwde mannen moest weren kon ik beter een andere baan zoeken.

Oke....je bent dus gewoon een prostitue die eisen gaat stellen?

Pippeltje schreef op 08-10-2023 om 09:46:

[..]

Oke....je bent dus gewoon een prostitue die eisen gaat stellen?

Of je leest even de voorafgaande conversatie terug bijdehandje

Lexus schreef op 07-10-2023 om 18:16:

Maar voor iedereen die zo over de minnares van een getrouwde man heenvalt: wat vinden jullie dan van sekswerkers? Die verdienen toch ook aan die getrouwde mannen? ja een enkeling zal dat thuis verteld of overlegd hebben (bv bij ziekte oid) maar de meesten zullen dat toch echt stiekem doen. Mag dat dan wel van jullie?

Nou ja, het zijn allemaal maar meningen natuurlijk. Iedereen ziet dat anders.
Ik zou het niet fijn vinden als mijn man naar een sekswerker zou gaan (vooral omdat het me een erg eenzaam beeld geeft, dat verschilt per man natuurlijk) maar het is toch een ander soort bedreiging voor je relatie dan dat hij het zo goed met iemand anders kan vinden. Een vriend van mijn zus vroeger ging ook wel eens naar een sekswerker, hij vond dat makkelijk en had daar verder geen romantische gevoelens bij. En die sekswerker hoogstwaarschijnlijk ook niet dus als bedreiging voor een vaste relatie (die had die jongen overigens niet) is het toch een lager pitje dan wanneer meneer zijn soulmate buitenshuis vindt. Met alle respect voor sekswerkers en hun kundigheid en waardigheid, het komt toch qua binding een beetje op hetzelfde neer als jezelf verwennen met filmpjes en speeltjes.

Is er sprake van een toekomstige relatie dan wordt het een ander verhaal.

Over het uit woede gaan vertellen, tja, voor die vrouw misschien wel goed om het maar te weten, echter het wraak motief vind ik niet zo fraai. Had liever je direct op die man gericht, denk ik dan. Nu neem je wraak op zijn vrouw, die er niks aan kon doen. Wraak nemen is ook niet verplicht, je kunt het ook laten.

AnnaPollewop schreef op 09-10-2023 om 16:36:

[..]

Nou ja, het zijn allemaal maar meningen natuurlijk. Iedereen ziet dat anders.
Ik zou het niet fijn vinden als mijn man naar een sekswerker zou gaan (vooral omdat het me een erg eenzaam beeld geeft, dat verschilt per man natuurlijk) maar het is toch een ander soort bedreiging voor je relatie dan dat hij het zo goed met iemand anders kan vinden. Een vriend van mijn zus vroeger ging ook wel eens naar een sekswerker, hij vond dat makkelijk en had daar verder geen romantische gevoelens bij. En die sekswerker hoogstwaarschijnlijk ook niet dus als bedreiging voor een vaste relatie (die had die jongen overigens niet) is het toch een lager pitje dan wanneer meneer zijn soulmate buitenshuis vindt. Met alle respect voor sekswerkers en hun kundigheid en waardigheid, het komt toch qua binding een beetje op hetzelfde neer als jezelf verwennen met filmpjes en speeltjes.

Is er sprake van een toekomstige relatie dan wordt het een ander verhaal.

Over het uit woede gaan vertellen, tja, voor die vrouw misschien wel goed om het maar te weten, echter het wraak motief vind ik niet zo fraai. Had liever je direct op die man gericht, denk ik dan. Nu neem je wraak op zijn vrouw, die er niks aan kon doen. Wraak nemen is ook niet verplicht, je kunt het ook laten.

Ja het verschilt per individu inderdaad. Ik zou het er moeilijker mee hebben als mijn partner 'een vrouwtje voor even' zou gaan kopen dan dat hij een one night stand zou hebben. Het eerste zou voor mij betekenen dat ik met een man zou gaan die zich in een anonieme vrouw kan masturberen, zonder zich kwetsbaar op te moeten stellen zoals bij een ons eerder is. Dat anonieme vind ik heel bedreigend en stuit me tegen de borst

Izza schreef op 05-10-2023 om 18:52:

[..]

Klinkt als een verstandige keuze. Als hij geen keuze wil of kan maken doet een ander dat wel voor hem. Uiteindelijk is iedereen beter af lijkt mij. Jullie hebben beiden een nieuwe start kunnen maken in relaties met iemand die echt voor jou kiest en betrouwbaar is (hopelijk). En hij zit niet langer in een slechte relatie of heeft de stress van een affaire.

Hij vond misschien niet dat hij in een heel slechte relatie zat, gezien het feit dat hij die relatie niet kwijt wou. Typisch het voorbeeld van iemand die alles wou, van twee walletjes wilde eten, en met niks overblijft. Zoals ik al meerdere malen zei … iedereen verliest. De derde, de vreemdganger en de bedrogene. Waarbij de bedrogene echt de pineut is want belogen langs alle kanten. De andere twee wisten waar ze mee bezig waren. Trouwens geen mooie act om de vrouw alles te gaan vertellen. Je deed dat immers niet voor haar maar uit wraak. Maar zij heeft je geen kwaad gedaan he. Dat was je minnaar. Allez, vind ik. 

Theekannetje schreef op 09-10-2023 om 17:41:

[..]

Trouwens geen mooie act om de vrouw alles te gaan vertellen. Je deed dat immers niet voor haar maar uit wraak. Maar zij heeft je geen kwaad gedaan he. Dat was je minnaar. Allez, vind ik.

Dan stel ik de vraag nogmaals (Nick zijn antwoord blijft namelijk uit), maar dan aan jou……

Stel dat jij die bedrogen vrouw was in die situatie, dan had jij het dus liever niet geweten? (Want het was uit wraak)

RoodVruchtje schreef op 09-10-2023 om 17:46:

[..]

Dan stel ik de vraag nogmaals (Nick zijn antwoord blijft namelijk uit), maar dan aan jou……

Stel dat jij die bedrogen vrouw was in die situatie, dan had jij het dus liever niet geweten? (Want het was uit wraak)

Maar dat staat toch los van elkaar? Wat de bedrogen vrouw ervan vindt, staat er toch los van of beide anderen fraai gehandeld hebben? Stel ik rijd expres door rood en daardoor komt iemand in het ziekenhuis en ontmoet daar de vrouw van zijn leven, maakt dat mijn daad, laat staan mijn motivatie daarvoor, ineens goed?


RoodVruchtje schreef op 09-10-2023 om 17:46:

[..]

Dan stel ik de vraag nogmaals (Nick zijn antwoord blijft namelijk uit), maar dan aan jou……

Stel dat jij die bedrogen vrouw was in die situatie, dan had jij het dus liever niet geweten? (Want het was uit wraak)

Neen hoor, ik had het liever wel geweten. Ik zei alleen dat het niet zo fraai is om uit wraak iemands huwelijk te gaan opblazen en dan bekijk ik de minnares als persoon. Ik zou blij zijn dat ik het weet, maar niet dankbaar naar haar toe, want ik zou haar motief verdomd goed beseffen en dat motief is zeker niet mij komen helpen. Het is gewoon wraakzuchtige jaloezie. Dat over haar persoon. Ze wist waar ze mee bezig was. 
Ook die vent is een klootzak, en staat daar los van. En het is met die vent dat de bedrogene een leven heeft. Hier wordt alsmaar gezegd dat de derde geen verantwoordelijkheid heeft naar de relatie of naar de bedrogen partner toe op het moment dat de relatie start, wel dan ook niet op het moment dat je als minnares zelf afgewezen wordt. Van mij zou ze haar verhaal mogen doen en dan vooral haar biezen pakken vooraleer ik mijn zelfbeheersing zou verliezen om zoveel arrogantie. Een “goede daad” is het zeker niet. 

Ik zou haar dus rustig haar verhaal laten dien en ze dan buitenschoppen met de mededeling nooit meer onder mijn ogen te komen. 

ik had gezegd hoezo kom je daar nu pas mee en niet bij de eerste keer? Als het is om de vrouw op de hoogte te houden dan doe je dat niet pas na 50 *** partijen maar direct in het begin. Maar realistisch gezien gaat een vrouw niet trouw zijn aan - de vrouw van, als ze er zelf wat van wilt hebben. Eindstand, man zit fout, hij hoort trouw te zijn. En zulke vrouwen… wil ik geneens een mening over uiten 😉

Lexus schreef op 01-10-2023 om 11:29:

En voor de mensen die een derde wel verantwoordelijk vinden voor een relatie van twee anderen: vinden jullie dan ook een sekswerker verantwoordelijk als zij wordt ingehuurd door een getrouwde man?

Een sekswerker zal toch niet weten of de man wel-niet een relatie heeft? Dat zal in het geval van een affaire vaak anders liggen. 

Dat gezegd hebbende moet iedereen het natuurlijk voor zich weten, maar het zou mij mijn eer te naar zijn om met een bezet iemand te gaan. Het zegt namelijk veel over iemand en zo iemand zou ik niet als relatie materiaal zien. 

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 18:57:

[..]

Als de sekswerker steeds dezelfde klant krijgt bouwt zij ook een emotionele band op. Zij heeft ook gevoel. Ik had juist veel trouwe (en getrouwde) klanten. Ik denk dat niemand expres een bezette partner opzoekt om te zieken in een relatie. Liefde of lust kan altijd ontstaan voor of iemand of die nou bezet is of niet. Tenzij op second love misschien omdat je dan beide dezelfde voorbedachte intenties hebt.

Maar laten wel zijn, en hoewel ik dit ABSOLUUT niet denigrerend bedoel of wil laten overkomen, besef ik me maar al te goed dat dat wel zo over gaat komen:


Als je je lichaam verkoopt aan mensen ben je misschien niet helemaal de juiste persoon om in deze discussie te oordelen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.