Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Flora B

Flora B

06-03-2010 om 09:44

Auto op texel?

Wij zijn van plan om naar texel te gaan voor 3 dgn, is het daar handig om een auto te hebben? We zijn nog nooit op een waddeneiland geweest, en ik vind de overtocht zoveel duurder met de auto, en parkeren bij het hotel is ook een flink bedrag ( 10 euro per dag)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiegel

Fiegel

06-03-2010 om 10:38

Wij vonden het wel erg handig, Texel is groter dan je denkt. Als je geen auto meeneemt, wil je dan fietsen huren? Of met de bus? Dat kost ook geld. Wij zaten in een huisje in het noorden van Texel, dat is vanaf de boot toch nog een zowat half uur rijden (als ik het me goed herinner).

Puck

Puck

06-03-2010 om 11:50

Wij nemen hem wel mee

Wij gaan volgend weekend naar Texel en wij nemen de auto wel mee. Je kunt er prima fietsen maar het ligt natuurlijk ook aan het weer. Bij ons hotel kan je gratis je auto parkeren en we hebben fietsen bij ons arrangement inbegrepen zitten. Wij nemen dus de fietsdrager mee en kunnen dan mooi combineren. Om alles op de fiets te moeten doen over het hele eiland zou ik voor een paar dagen niet doen, zou het wel een optie vinden als je in de zomer 2 weken blijft.

Lou

Lou

06-03-2010 om 12:01

Wij ook

Wij hadden vorig jaar op Texel ook de auto mee en dat was maar goed ook, want inderdaad, Texel is vrij groot. Het waaide enorm en het was koud, dus we waren blij dat we niet hoefden te fietsen naar kom-hoe-heet-het, Ecomare geloof ik. Zelfs naar het strand gingen we nog met de auto, vanwege het weer.

Nasha 1st

Nasha 1st

06-03-2010 om 15:18

Toch wel

nodig hoor....Texel is best groot! En vrij vlak, waardoor de wind ook vrij spel heeft....

Flora B

Flora B

08-03-2010 om 09:12

Oke..

hartelijke dank, we gaan dus met de auto op de boot, helemaal duidelijk!

Heel veel duurder is het niet

Ik weet niet met hoeveel je bent, maar 5 fietsen kost 25 euro en een auto,incl max 9 personen 35 euro.

Je betaalt niet los voor de personen in de auto, zijn incl.

joer

joer

08-03-2010 om 19:42

Parkeren bij hotel

Het is niet verplicht om bij het hotel te parkeren.

Wij doen dit nooit. Is echt zonde van het geld. Inderdaad veel te duur.

Wij zetten de auto altijd ergens anders waar het vrij parkeren is. Ook al moeten we dan een stukje lopen.

Veel plezier op Texel!

Groeten JOER.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.