Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Beekbergen, iets te eten en iets te doen?

Wij hebben een nachtje hotel aangeboden gekregen in Beekbergen. Nu zijn we op zoek naar iets leuks om 's avonds warm te eten. En willen zaterdags ook iets leuks doen.

Wie heeft er bijv. ervaring met de wok in Beekbergen? En is de allergrootste kringloop van Nederland in Apeldoorn echt de moeite waard?

We gaan dus zonder de kinderen en willen maar beperkt geld uitgeven.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joos

joos

21-01-2010 om 15:17

Tapas in apeldoorn

Als je het niet erg vindt om even in de auto te stappen, zou ik tapas in Apeldoorn gaan eten bij Ramblas. Heerlijk. Wel even reserveren, want ze zitten (bijna) altijd vol.

Ramblas en kringloop

Ramblas is leuk. Kringloop vind ik niet veel aan, vooral rommer. Je kan beter op Marktplaats kijken.

Kringloop duur

Kringloop in Apeldoorn is erg groot, maar ik vind ze ook erg duur. Je betaalt er al snel het dubbele van wat je hier in de regio Rotterdam voor kringloopspul betaalt.

Mondeo

Mondeo

22-01-2010 om 15:42

Waar?

Ik woon al een tijdje in die omgeving, maar heb nog nooit gehoord van de grootste kringloopwinkel van NL. Dus mijn vraag is, waar zit die?

Mamarijke

Mamarijke

25-01-2010 om 15:14 Topicstarter

Kringloop + tapas

Geen flauw idee waar hij zit, maar hoorde het via-via. Er dus nog niet naar gezocht.

Leuke tip van de Tapas, zal eens kijken of dat wat voor ons is. Klein stukje met de auto is geen probleem, hij staat toch voor de deur

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.