Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-11-2009 om 16:13
Ergens in nov/dec wil ik een (mid)week weg (zie draadje hierboven). Naast winterzon denk ik aan een huisje bij de Belgische kust. Niet te ver en anders dan thuis.
Wie heeft hier ervaring mee in dit seizoen? Welke plaatsjes zijn leuk? Klopt dat je vooral bij makelaars (immo's) moet zijn voor betaalbare huisjes?
(Mid)Week tussen Kerst en Nieuwjaar is natuurlijk ideaal (maar wel duur), want dan is Plopsaland open, maar voor de rest van de tijd, is er genoeg te doen voor oudste?
03-11-2009 om 16:21
Te doen
Ik hou van de Belgische kust. Lekker met de tram alle plaatsjes af, wandelen over het ijskoude winderige strand, heerlijk eten met uitzicht op zee, ja, ik zou het heerlijk vinden in de winter.
Of er genoeg te doen is, ik heb natuurlijk geen idee hoe oud jouw oudste is maar hier hebben we de insteek dat we niet een eind gaan rijden om dan weer elke dag ergens heen te moeten: je bent al weg. Dus boeken mee, een bal, wandelschoenen en dan heb je zat te doen. Een bungalowpark geeft je de optie om ter plekke te zwemmen ofzo, dat kan leuk zijn, maar ook daar kun je best even heenrijden.
03-11-2009 om 23:55
Kijk eens op
www.weekendjeweg.nl en dan doorklikken naar bungalows
en http://www.bungalowspecials.nl/
Sunparks roompot vaak leuke aanbiedingen.
Weet niet wanneer je wilt gaan. en oud zijn de kids?
marion