Vakantie en uitjes

mamaloe
18-01-2010 om 15:01
Betaalbaar caravan huren voor een week
wie oh wie heeft een goede tip om in zuidholland betaalbaar een caravan te huren voor een weekje/of twee?

Eltie
18-01-2010 om 15:35
Via svr
Kijk eens hier: (ik ken het niet hoor maar gezocht via de site van svr)
http://www.degrienduil.nl/ en deze http://www.midicamping.nl/

Moppeke
18-01-2010 om 18:33
Of vekabo
Dat is een soortgelijke organisatie.
Ik heb door de campings af te struinen op de site van svr en ook vekabo diverse zeer betaalbare caravans en/of tenten gevonden. Vorig jaar een week een tent gehuurd op camping Oudesluis, in Oudesluis. Kop van NH. Samen met dochter een week in een tent, beregezellig!
Ontzettend leuk en de eigenaren organiseerden zelf ook eea.
Flink struinen op die sites dus, je vind vast iets leuks en betaalbaars.
En soms vind je ook leuke mogelijkheden door op marktplaats te zoeken.

Rembrand
18-01-2010 om 19:17
Om mee op pad te gaan?
Wil je een losse caravan huren en er vervolgens mee op vakantie gaan, of wil je een caravan huren die al op een camping staat ?
M.

mamalou
19-01-2010 om 12:28
Caravan
is bedoeld om een weekje te kamperen in nederland ...idd hij gaat mee dus.
verder ga ik es de links bekijken bedankt!

Puck
19-01-2010 om 15:11
Bij dealers
De caravandealers hebben ook vaak caravans in de verhuur. Misschien daar eens proberen?

Rembrand
19-01-2010 om 15:21
Mamalou.
Wij huren dit jaar een caravan via Campoworld.
Je kan daar kiezen uit verschillende types. Wij hebben gekozen voor een nieuwe caravan, maar ze hebben ook goedkopere opties.
M.

Puck
19-01-2010 om 17:21
Hé rembrand (o.t.)
Na jullie aangereden vouwwagen nu eens kijken of een caravan jullie bevalt? Leuk hoor!

Rembrand
19-01-2010 om 23:29
Puck.
Tja, manlief ziet een caravan toch wel erg zitten....
Ikke niet. Ik word nog verdrietig als ik aan onze mooie kapot gereden Roadmaster denk
Ik hoop dus dat hij het toch tegen vind vallen.
M.

Puck
20-01-2010 om 14:52
Of rembrand
Misschien ga jij wel om voor een sleurhut Kan natuurlijk ook. Maar wat zijn je bezwaren tegen een caravan dan?

Rembrand
20-01-2010 om 23:55
Puck.
Ik heb met mijn ouders decennia lang met de sleurhut gekampeerd. Mijn voornaamste bezwaar is het gebrek aan ruimte ( zeker als de vergelijking trekt met de vouwwagen die wij hadden ). Verder trekt het rijden met de caravan mij helemaal niet, terwijl ik met de vouwwagen zelfs bergpassen reed.
En ik vind kamperen met de vouwwagen toch net wat meer kamperen dan met een caravan ( terwijl wij toch een luxe vouwwagen hadden zelfs met stromend water op blokbatterijen ).
M.