Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Emmy

Emmy

27-06-2018 om 08:42

Boedapest

Misschien gaan we deze zomer met de puberzonen wel een weekje naar Boedapest (ik ben een beetje van last minute vakantieplanning).
Iemand tips? Ik ben er nog nooit geweest, heb eigenlijk geen idee.
Al wel bedacht dat we er niet moeten zitten als dat grote muziekfestival midden in de stad is, en dat we een fietstour met gids gaan doen warmee we in andere wereldsteden ook goede ervaringen hebben.
Waarschijnlijk slapen we Airbnb, maar wat is dan een leuke wijk? En hoe is het OV geregeld, kom je een beetje makkelijk van a naar b, of is alles op loopafstand?

AA

AA

27-06-2018 om 08:57

Met het OV kwamen we overal waar we wilden komen.

Via booking hadden we een particulier appartement aan zo'n typisch binnenplaatsje waar verder alleen maar locals woonden. Geen idee of het een leuke wijk was, geen vervelende in ieder geval. Alles was zo tegen de 100 jaar geleden gebouwd.

filalu

filalu

29-06-2018 om 14:28

thermaal bad

Wij waren er veel te kort. Maar met een week kan je veel doen en zien.

Wij zaten in Erzebetvaros aan een drukke straat. Ik vond dit prima maar kan echt niet zeggen of dit de beste wijk is.

Je kan heel makkelijk de metro nemen. Het is niet zo klein dat je alles makkelijke loopt.

Een dagje naar een thermaal bad is heel leuk. Ik geloof dat er wel 80 zijn in de stad. Het had me ook heel leuk geleken om een dagje fietsen te huren.

beklim de Gellertheuvel voor een stevige wandeling en mooi uitzicht. Je hebt ook gratis wandeltours en je kunt geloof ik s' avonds het paleis bezoeken met fakkels.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.