Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

cecile_s

cecile_s

05-03-2010 om 10:10

Boerderij met dieren (voor dochter 10 jr)

Ik wil ergens de komende maanden met mijn dochter van 10 jaar naar een boerderij met (veel) dieren. Als je ze kan verzorgen of iets mee doen is het helemaal top. We willen een weekend gaan dus ca. 2 nachten. Bij voorkeur zonder kamperen (dus bed en breakfast of iets dergelijks). Maakt niet uit waar in Nederland.

Ik hoop dat jullie me aan leuke tips kunnen helpen waar het ook in een weekend (niet per definitie schoolvakantie, maar evt. wel pinksterweekend of zo) leuk is voor haar.

Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

05-03-2010 om 11:26

Kijk eens bij

Het betere boerenbed.

groetjes, Rieke.

zomaar een naam

zomaar een naam

08-03-2010 om 22:03

Ponyparkcity

Mijn dochter 9 is ook gek op dieren. Wij gaan nu al een paar jaar elk jaar een keer naar ponyparkcity.
Hier heb je elke dag een eigen pony tot je beschikking waar je op kan rijden of lekker borstelen enz
Mijn dochter vind het helemaal geweldig.
http://www.ponyparkcity.nl/

cecile_s

cecile_s

09-03-2010 om 21:59

Andere tips?

Bedankt voor de tips zo ver. Boerenbed lijkt leuk, hoewel met zijn tweeen wat duur. Maar ik houd het zeker in gedachten.

Iemand nog die een boerderij kent met verschillende dieren, bijv. ook honden van de eigenaar (dochter is gek op honden en overigens op alle dieren), waar we ook kunnen overnachten? Ponyparkcity lijkt mij een beetje te veel vertier en bovendien alleen op pony;s gericht. Ik zoek iets meer echt boerderij-achtigs...

Ik hoop nog op wat goede tips....

Alvast bedankt.

soepstengel

soepstengel

10-03-2010 om 13:16

Hier

in Vlijmen heb je een boerderij waar je kan logeren in een caravan of bed en breakfast. Ze hebben ook dieren en een minicamping.
Www.duinboeren.nl

Of kijk eens op hoevelogies.nl

Hai

Mijn vriendin heeft een Bed and Breakfast Wie weet is dat wat voor je?

http://bb.buitenwoel.nl/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.