Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Knurf

Knurf

16-10-2009 om 17:30

Camping le village parisien

Wie kent camping le Village Parisien in Varreddes, vlak bij Parijs? Ik wil 'ergens' tussen Parijs en Eurodisney in zitten in de meivakantie, en deze camping kwam voorbij. Maar ik lees hele wisselende dingen over deze camping.

Kent iemand de camping? En is het geschikt voor een 7-jarige?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

16-10-2009 om 18:51

Alternatief

Deze camping ken ik niet maar wel zelf 2 keer geweest op camping Le Chene Gris. 15 autominuutjes vanaf Disney, en het treinstation (voor bezoek aan Parijs)pal voor de camping. Deze camping is zeker geschikt voor een 7-jarige.

Nasha 1st

Nasha 1st

16-10-2009 om 21:48

Niet doen

allebei niet....village parisien stond ik deze zomer, veel overlast van de weg die er naast ligt en overvliegende vliegtuigen!!! (VEEEEEEEEEL)

Le chene gris heeft een kennis van ons gedaan, was ook helemaal niks.

le soleil de crecy in crecy de la chapelle, daar hebben wij 6 jaar geleden gestaan om naar Disney te gaan en dat was een goede camping.

mee1977

mee1977

16-10-2009 om 22:15

Ja crecy

Wij hebben vorig jaar een week op Crecy la chapelle gestaan en dat was goed te doen.
En binnen 10 min waren we in/bij disney. Onze kinderen hebben zich er goed vermaakt. Veel gezwommen en in de kantine voetbal gekeken. (tijdens EK)

En volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) kon je bij de camping ook op de bus stappen die je dan naar disney bracht. Dez camping word veelal gebruik voor bezoeken aan disney.

De camping waar jij het over heb, ken ik niet.

Minet

Minet

17-10-2009 om 12:21

Le chene gris

Als je deze camping alleen gebruikt als overnachtingsadres, want je bent overdag OF in Disney, OF in Parijs, heb je een prima camping aan Le Chene Gris. Er is een leuk zwembad voor kinderen, er is een prima winkel en kantine waar je goed kunt eten. Er is een speeltuintje, meer heb je toch niet nodig die dagen?
Le Chene Gris is een camping speciaal voor dit soort doeleinden, je moet er niet 14 dagen je vakantie willen vieren, want daarvoor zijn er simpelweg weinig faciliteiten.

Wij waren hier

http://www.camping-jablines.com/

Je kunt met campingcheques kamperen, dat scheelt aanzienlijk, behalve juli en aug niet.

Vlak bij Disney en een 35 min vanaf Parijs centrum deels met de auto en metro.

Vaak is er niks te beleven op de campings rondom Disney en Parijs, iedereen is gewoon de hort op.

Versailles ligt een behoorlijk eind vanaf Parijs, als het even lukt zou ik een keer verhuizen naar een andere camping dicht bij.
Hier stonden wij, letterlijk om de hoek van Versailles.

http://www.huttopia.com/nl/De_camping

Vic

Vic

17-10-2009 om 14:39

Chene gris

Wij zijn afgelopen meivakantie ook naar Le Chene Gris geweest. Er is niet zoveel te beleven, maar we hebben er ook niet veel tijd doorgebracht. Als slaapadres is het een prima camping, en het is heel handig dat het treinstation naast de camping ligt (overigens helemaal geen last van passerende treinen gehad). Het enige nadeel vond ik de inflexibiliteit met het inchecken. Je mocht niet eerder dan 15.30 uur inchecken en er waren dus heel veel mensen die al een uur of langer van tevoren voor de receptie rondhingen. En dus vanaf 15.30 uur een enorme rij.

Nasha 1st

Nasha 1st

17-10-2009 om 21:38

Knurf

je moet het zelf weten natuurlijk, maar parijs is ook vanaf crecy prima te doen hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.