Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-10-2008 om 21:21
Haai,
wij willen volgende zomer met onze klapkar naar Spanje. Het liefst niet al te grote camping, maar wel met zwembad en glijbaan.
Iemand tips???
08-10-2008 om 21:41
Waar?
Zoek je zwembad en een glijbaan of zwembad met glijbaan? En waar in Spanje? Wij waren in Baskenland eo, daar zijn we op een leuke camping geweest, Itxaspe, prachtig gelegen, mooie omgeving, een (niet groot) zwembad, maar of er een glijbaan was??
09-10-2008 om 09:33
Costa brava
Het liefst in de costa brava en inderdaad een zwembad met glijbaan....
Baskenland...hmmm zal ik ook eens naar kijken...
09-10-2008 om 14:04
Costa brava
Veel grote campings en als het een kleine camping is dan is er wel een zwembad maar met glijbaan gaat niet lukken ben ik bang. Dit soort zwembaden zitten vaak alleen op grote campings. Wij zijn 6 jaar aan de Costa geweest en altijd op zoek naar een nog leukere camping Dus ik heb er wel wat gezien.
Ik weet 1 leuke kleine camping midden in het dorp van LÉstartit, ze hebben er mooie plaatsen en een leuk zwembad zonder glijbaan. Het voordeel is dat je in 5 min naar het strand loopt en midden in het centrum zit.
kijk maar even op de site.
http://www.campingrifort.com/2_0/
Als je het serieus iets vindt dan kan ik je wel wat plaatsnummers adviseren.