Vakantie en uitjes

Bianca
01-12-2009 om 08:55
Campings, tips gevraagd
Wij zijn sinds dit jaar in het bezit van een geweldige camper, en ik wil graag volgend jaar in ieder geval elke maand een weekend naar een leuke camping, wie heeft er tips over leuke, kindvriendelijke (dochter van 4, zoon van 7) campings? Alvast bedankt!!!

amk
01-12-2009 om 09:03
Kindercamping
't Klumpke in Neede. Wereldtip geweest destijds hier van OO. Die geef ik graag door.

Puck2
01-12-2009 om 11:03
Nog wat
Het ligt eraan wat je onder kindvriendelijk verstaat. Voor onze kinderen is een (mini)boerderijcamping met 3 geiten een schaap, een trampoline, skelters en een huttenbouwbos ook een heel vriendelijke camping.
Maar campings met o.a. zwembad en animatieteam vindt je o.a. bij:
Beerze Bulten in Beerze, de Kleine Wolf in Ommen 't Hout in Bakkeveen, alle RCN-campings.

amk
01-12-2009 om 16:47
Puck
veel van die leuke kleine campings hebben dan weer een probleem met een camper.

Puck2
01-12-2009 om 17:19
Amk
Ja je hebt wel een deel gelijk AMK, maar tegenwoordig zijn er ook steeds meer van dat soort campings waar je wel terecht kan. Als je naar een kleine camping gaat dan is het in ieder geval raadzaam om van te voren te informeren of je er terecht kan. En verwacht dan geen serviceplek waar je in één keer al je afvalwater, w.c.-water kunt lozen en waar je vers water in kunt nemen. Dat ben ik op minicampings nog niet tegengekomen, je zal net als de caravan en tentkampeerder gewoon met je tank moeten lopen.

Bianca
02-12-2009 om 13:34
Nederland
De weekendjes willen we wel in Nederland, Belgie of Duitsland blijven. De zomervakantie zullen we verder weg gaan. Ik heb wel gemerkt dat campers inmiddels bijna overal kunnen staan, en wij lopen inderdaad ook met jerrycans hoor, dus dat is geen probleem. Ik maak een lijstje met de namen die ik van jullie krijg en zal ze dan ook zeker uit gaan proberen!!

Suzanne
05-12-2009 om 07:00
Tolhuis in dalfsen
Een erg leuke, kindvriendelijke camping vonden wij Het Tolhuis in Dalfsen http://www.vechtdalcamping.nl/
Verschillende veldjes met op ieder veldje in het midden een grote zandbak met daarin een klimtoestel, verder is er nog een grotere speeltuin en een zwembad met apart gedeelte voor jongere kinderen. Een niet al te grote camping met heel schoon sanitair en prima camperplaatsen, alleen zijn die dan weer niet aan zo'n veldje. Wordt veel georganiseerd voor kinderen.

Velsenaartje
11-12-2009 om 11:12
De bongerd in tuijtjehorn
is echt een superleuke kindvriendelijke camping....

ex-T-enaar
12-12-2009 om 09:09
Wel goed schrijven!!! tuitjenhorn
Ik woon er dan al jáááááááren niet meer, maar ik voel toch de verplichting jegens mijn oude dorpje om haar naam hier goed neer te zetten. Het is dus Tuitjenhorn en dit is de link naar de camping: http://www.bongerd.nl/