Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2010 om 12:09
wie is daar wel eens geweest, is dat een goeie camping?
Waait het daar veel en kan je met kleine kinderen nou wel of niet in de zee en/of fietsen of is de wind te sterkt?
19-04-2010 om 17:32
Ben daar geweest
De camping ken ik niet. Maar de zee daar is wel wat ruw, je zit nog wel in de monding van de Gironde maar ook al de golven en de tij van de zee. Eb en vloed daar is een groot verschil in. St Palais sur mer heeft een leuk strand maar ook al aardige golven..
Maar onze kinderen gingen wel de zee in een stukje. Maar die waren toen 7 en 9. En ze gingen tot aan hun middel niet verder. Fietsen weet ik niet, het kan er behoorlijk waaien. De omgeving is wel leuk, er is wel het een en ander te zien. Bordeaux is wel leuk maar voor jullie dan wel een stukje rijden.
19-04-2010 om 21:08
Klimaat
hou er rekening mee dat je wat klimaat betreft daar heel slecht kan zitten, veel invloeden van de oceaan en niet altijd goede invloeden....de camping ken ik niet, wij zaten ietsje hoger vorig jaar.