Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Cruise naar Noorwegen vanuit NL in mei volgend jaar?

dag allemaal
Een goede vriendin en ik willen al lang een cruise maken in Noorwegen (fjords en Lofoten). Waar hebben jullie goede ervaringen mee? En wat is een no-go?
Alvast bedankt
Sini

Ik lees graag mee, deze staat ook op ons verlanglijstje.

ALs het niet persé vanaf Nederland moet dan zou ik de hurtigruten doen van Bergen naar kirkenes en v.v maar enkele reis kan ook. 

Dat is eigenlijk een postboot maar tegenwoordig ook een variant op een cruise. Stopt overal, je ziet heel veel en je kan excursies erbij boeken bij langere stops. Een vriendin van mij heeft deze boot genomen en was heel tevreden. Heel internationaal, niet super chique. Bij mij staat hij ook hoog op onze verlanglijst. 

Bijtje82

Bijtje82

03-08-2022 om 10:33

Bij mijn vorige werkgever hadden we Royal Caribbean als klant. Die varen ook in noord Europa. Heb ooit eens mee kunnen varen omdat we via de werkgever een klant uitje hadden. Dat zou ik zeker aanraden.

https://www.royalcaribbean.com/?country=NLD

Ze zijn natuurlijk een hele grote maatschappij, ik heb geen ervaring met de kleinere schepen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.