Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

liora

liora

15-09-2009 om 16:32

Daar is ie weer: disneyland parijs

Hallo allemaal,

In november ga ik met mijn oudste zoon van 6 jaar een weekendje naar Disneyland Parijs. Ik moet nog boeken. graag tips! Wat is leuk?

Hij is erg dol op de Lion King maar ik zag zo snel geen attracties daarvan, klopt dat?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

15-09-2009 om 20:05

Je zegt zelf: daar is ie WEER.
Heb je al in het archief gekeken dan?
Jesse

joer

joer

15-09-2009 om 20:31

Inderdaad..

Even geen Disneyland meer....

Nasha 1st

Nasha 1st

15-09-2009 om 21:55

Ach

niet iedereen is even handig met het archief.

Disney is gewoon super....er is niet speciaal een attractie van de Lion King inderdaad. Vaak houdt Disney een beetje wat er wereldwijd is aan films van Disney als thema. De figuren van de Lion King kun je wel aantreffen.

Verder moet je het gewoon over je heen laten komen, van te voren een beetje kijken welke attracties je zeker wil doen, ivm wachttijden....Pirates is geweldig!

Jolijt

Jolijt

16-09-2009 om 13:18

Ik wil...

ook nog steeds antwoord geven hoor!
Disney is leuk! Eigenlijk hoef je niets speciaals te doen, gewoon naar binnen lopen en je laten verrassen. Ga niet kris-kras door het park... dan ren je de hele dag. Hou de borden met wachttijden in de gaten en neem de langere tijden op rustige momenten (vroeg of juist laat of tijdens de parades). Ga niet te laat lunchen, dat scheelt veel tijd (en ergernis...). Voor november in het speciaal, ze rollen van Halloween naar kerst; als je voorkeur hebt hou dan rekening met boeken.
Veel (voor)pret!

liora

liora

16-09-2009 om 19:28

Dank

dank Jolijt en Nasha!! Lekker het park in en alles over ons heen laten komen klinkt heerlijk. Oh ik heb al zoveel voorpret gewoon, super!

Groetjes,

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.