Vakantie en uitjes

Corleone
11-01-2010 om 15:47
Dag van aankomst niet op zaterdag ...
Dag Dames
even ter verduidelijking: wij willen graag naar een camping in de Vaucluse maar NIET aankomen op de gebruikelijke zaterdag (huren een mobilhome of chalet)
Wie kent er een camping waar dat wel kan, het mag ook gerust ietsje uit de buurt zijn, als we maar op maandag of dinsdag kunnen arriveren ...
groet
Corleone

Janeway
11-01-2010 om 17:23
Ik denk
Dat het heel moeilijk wordt. Ga je in het hoogseizoen? Zo ja dan wordt het lastig, ze zijn er wel hoor maar ik heb ze nog niet gevonden..
Vrienden van ons willen dit ook graag. Maar dit jaar lukt het ook niet. Nu gaan ze s nachts rijden en komen dan zat ochtend aan. WIj zijn dan al op die camping en kunnen ze bij ons relaxen..
2 jaar geleden gingen ze naar http://www.campingpinparasol.fr/index.php?lg=nl waar ze volgens mij wel een andere dag mochten kiezen. Of dat nog zo is dat weet ik niet

Janeway
11-01-2010 om 19:18
Ik zag net
Via een Franse organisatie http://www.vacances-directes.com/ Zag ik dat de aankomst dagen ook op woensdag zijn..
Ik vond dit trouwens via http://www.camping-frankrijk.nl/ op het forum daar.
groetjes

Knutselkei
12-01-2010 om 15:11
E camp
waar wij vorig jaar reserveerden had ook verschillende aankomst dagen. Nuy weet ik alleen niet of je camping erbij izt, moet je even kijken.

Corleone
12-01-2010 om 19:27
Dank + nog een vraag
dank je wel dames!
Wij gaan inderdaad in het hoogseizoen en kunnen pas op 12 juli vertrekken (een maandag), dus als we dan een mobilhome huren betalen we die wel vanaf zaterdag daarvoor ...
Als iemand een andere oplossing heeft, graag! Een vakantiehuisje mag ook.
groet
Corleone

Janna3
12-01-2010 om 20:16
Eurocamp
Bij Eurocamp mag je de dag van aankomst kiezen, het maakt bovendien niet uit hoeveel nachten je wilt huren. Wij gingen vaak naar twee of drie campings, leuk voor de afwisseling!

Nor@
13-01-2010 om 10:05
Zoveel
aanbieders, waarbij je niet op zaterdag hoeft aan te komen...
bv
Eurocamp
E-Camp
Canvas Holidays
Keycamp
Roan
kijk eens op www.huurtent.nl, daar kan je op regio een camping zoeken, met welke organisaties op die camping verhuren!
succes,
gr Nora

Janeway
13-01-2010 om 10:08
Hoelang
Heb je vakantie en wil je vakantie.. Je kan ook zeggen ik ga een week later (als je vast zit aan die zaterdag) en ga 2 weken later weer naar huis..
Wat we hier wel eens doen is dus pas op donderdag vrij zijn en dan zat/zon op vakantie. Je vakantie dus een halve week opschuiven. Maar ja dat moet ook maar lukken met collega's en je werkgever.
En mail met campings die zelf verhuren, er zijn er veel die zelf verhuren zonder tussenkomst van organisaties zoals Eurocamp.

Corleone
13-01-2010 om 16:49
Dank je!
Morgen heb ik tijd en ga ik eens rondsurfen.
Mailen en bestellen rechtstreeks bij de camping deed ik sowieso altijd al, jammer genoeg nog geen tegengekomen waar we een andere aankomstdag konden kiezen voor een mobilhome. Een huurtent wel, maar na enkele rampzalige ervaringen doen we dat toch liever niet meer ...
groet
Corleone

Rosita
21-01-2010 om 11:53
Vacansoleil
Wij huren al jaren een mobilhome via Vacansoleil en daar kan je iedere dag aankomen. Het is voor ons reden steeds voor deze aanbieder te kiezen.