Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-02-2010 om 18:04
We hebben van de Blokker nog een treindagkaart liggen die voor 28 februari gebruikt moet worden.
We willen dus met z'n viertjes een dagje weg met de trein (man en ik en twee zoontjes van 4 en 6), maar.... waarheen? Wat is leuk voor met name de kinderen? Liefst iets binnen gezien de temperatuur buiten?
Spoorwegmuseum, Sealife en Naturalis hebben we het afgelopen jaar al gedaan en vonden we erg leuk. Zoiets zoeken we dus.
Wie heeft tips? Leuke musea voor kinderen? Of wat is bijvoorbeeld een hele leuke stad die we gezien moeten hebben (voor het geval de temperatuur eind februari toch weer gaat steigen)?
Ik hoor het graag! Bedankt vast, groet Luna.
09-02-2010 om 19:58
Artis met aquarium
Artis met een heel groot aquarium wat natuurlijk binnen is.
09-02-2010 om 21:17
Luna
Beeld en Geluid in Hilversum, was met onze jongens (toen 4 en 6) een geweldig succes! Ze hebben het er nog over..ruim 2 jaar later
Ook Nemo staat hier nog op verlanglijstje
11-02-2010 om 17:51
Bedankt
Bedankt voor jullie tips! Artis en Nemo had ik zelf ook al aan gedacht, Beel en Geluid is nieuw voor mij. Heb net even de website bekeken, ziet er leuk uit!
We weten nog niet wat het gaat worden, ook even afwachten wat het weer gaat doen. Maar tot zover bedankt!
Luna.