Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Linda99

Linda99

09-01-2009 om 12:07

De leukste zonvakantie

Het zat eigenlijk niet in de planning, een zomervakantie. Maar door een onverwachte gift bevinden we ons ineens in de luxe positie dat we een leuke vakantie kunnen uitzoeken. En het budget is nog best aarig ook Maar als je zelden op vakantie gaat en al helemaal nooit met het vliegtuig, hoe bedenk je dan wat leuk en de moeite waard is?

We zoeken dus in elk geval iets zonnigs en leuk voor de kinderen (dan 3,5 en 7,5). Wie heeft er goede tips voor ons? Wat als ik bij reisbureaus kijk zie ik door de bomen het bos niet meer.......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sw4

sw4

09-01-2009 om 13:26

Onze favoriet

ik weet natuurlijk niet hoe ver je wil, hoe je wil (auto/vliegtuig/trein) en wat je budget is, maar onze favoriete vakantie is naar een camping in Frankrijk. Daar huren we een mobilhome en hebben daarin de luxe van een eigen douche en wc en de voordelen van een camping voor de kinderen (veel contact, lekker buitenspelen enz).
blijf je in Nederland dan raad ik je de Waddeneilanden aan. Beetje meer kans op slecht weer, maar heerlijke vakantieoorden. Onze voorkeur gaat naar (alweer) een mobilhome op Ameland. Heerlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.