Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-01-2010 om 12:25
Wij gaan in de meivakantie naar Denemarken. Nu heb ik al allerlei sites gevonden en bekeken maar misschien zitten hier wel ervaringsdeskundigen. Wat is nu een hele mooie omgeving?
We zoeken een huisje voor een week in een natuuromgeving, ruigheid mag. Wil iemand mij hun geweldige Denemarken-tip verklappen?
Alvast bedankt,
Lollita
12-01-2010 om 20:38
Meren bij silkeborg
Die liggen op Jutland.(ergens in het midden)Erg mooi.
Maar ze zijn niet ruig. Ik weet niet of je dat soort landschap wel echt hebt in Denemarken. Er zijn geen echte bergen, vooral heuvels.
De kliffen van Mon (met een streepje door de o)zijn ook erg mooi, en redelijk ruig. Je kan er heel leuk fossielen zoeken.( oost Denemarken)
13-01-2010 om 19:45
Oostkust jutland
Echt ruig is Denemarken inderdaad niet, vooral heuvelachtig. Persoonlijk vind ik de oostkust van Jutland erg mooi, zuid Fyn is ook mooi, hangt er ook vanaf wat je verder wilt gaan doen.
De bocht bij Aarhus (Kalø Vig) aan de oostkust is een erg mooi gebied. De oostkust kent smalle stranden en is veel luwer dan de westkust. Aarhus is een erg leuke stad om te bezoeken.