Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-10-2009 om 16:37
Wij hebben voor aankomende week 2 dagen efteling geboekt, dus met overnachting!
Ikzelf ben hier nooit eerder geweest, dus mijn vraag is, of het met regenachtig weer ook leuk is, is er een gedeelte overdekt (kleuter van 5)?
Ik ben benieuwd!
groetjes
Vinkje
10-10-2009 om 18:33
Ja hoor
Heel veel attracties zijn overdekt, zoals Pandadroom, Droomvlucht, Monsieur Kannibale, Fata Morgana, Carnaval Festival, Het grote Caroussel.
Zorg dat je een kaart hebt en streep de overdekte attracties aan. Dan kun je afhankelijk van het weer snel je keuzes maken.
10-10-2009 om 21:54
Idd
er zijn inderdaad veel attracties die overdekt zijn, en met een goede paraplu loop je zo van de een naar de ander. Je hebt een groot voordeel: komende week zal het lekker rustig zijn in de efteling. Ik zou liever komende week met wat regen gaan, dan midden in de zomer met wachttijden die langer dan 1 uur zijn en zo druk dat het een mierenhoop lijkt.
veel plezier!
lies
11-10-2009 om 11:22
Dankjewel!
Ben helemaal blij, omdat we de hele zomervakantie nergens zijn geweest,ivm met mijn terminale moeder, gun dit mijn kleuter dochter nu ook zo graag,,een paar daagjes naar sprookjesland (letten we maar ff niet op de kleintjes, hi hi,figuurlijk dan!