Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bertje1

bertje1

23-06-2009 om 15:51

Efteling

Wij willen op 1 juli (toevallig vrije dag voor kids) naar de efteling. Begaan we dan een vreselijke fout... of niet? (heb dus echt geen zin om half uur te wachten overal...). Het is toch een gewone woensdag??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

23-06-2009 om 23:05

Gaan

Ik heb ervaren dat de kalender van Pelle (http://www.efteling.com/Page.aspx?PageId=1758&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1) over gelijkgekleurde dagen kan varieren van heel rustig tot heel ruk, maar ik zou gewoon gaan. Er zullen vast wel wat attracties zijn met lange wachtrijen, maar bij de meeste zul je hooguit 10 minuten moeten wachten. Als je binnen komt staat aan het eind van de boulevard een bord met daarop de wachttijden van de attracties.

Veel plezier, Tijgeroog (met abonnement)

Luna

Luna

24-06-2009 om 00:14

Grappig

Mijn kinderen zijn die dag ook vrij en wij gan ook naar de Efteling. Ik vond het wel een goed idee van mezelf

Luna

reina

reina

24-06-2009 om 07:00

Doen

Juist de woensdagen nét voor de vakantie zijn vaak rustig, is mijn ervaring.

Jolijt

Jolijt

24-06-2009 om 09:33

Blijft gokken

Ik weet 4 middelbare scholen hier in de omgeving die dit jaar naar de efteling gaan... wij gaan de 6e. Het eind van het schoolseizoen is vreselijk onvoorspelbaar.

Nely

Nely

24-06-2009 om 19:36

Hier ook vrij

op 1 juli maar wij gaan niet naar de efteling of ander pretpark omdat het wel erg kort na de schoolreis is, slechts 2 dagen.

rosa

rosa

25-06-2009 om 09:59

Middelbare scholieren

hebben hier dan al vakantie.

rosa

reina

reina

25-06-2009 om 13:48

Rosa (ot)

Dat zijn dan scholen die zich niet aan de regels houden, foei! Wij zitten in de eerste vakantieregio en krijgen eind volgende week vrijdag pas vakantie, onze leerlingen (VO) ook

rosa

rosa

26-06-2009 om 09:36

Hier deze week repetitieweek en dan kan er voglende week nog ingehaald worden en de week daarna rapporten ophalen en boeken inleveren, dus officieel geen vakantie. Maar geen lessen meer, dus wel Efteling mogelijkheden!

rosa

bertje1

bertje1

26-06-2009 om 09:58

Hm.

nou als jullie nu allemaal niet gaan, dan gaan wij..

Saartje

Saartje

26-06-2009 om 16:26

Middelbare scholen

Hoi bertje

Reken wel op zoals rosa zijn dat er veel middelbare scholieren al vrij hebben of zoals hier in het midden de schooljaar afsluiten met de efteing. gelukkig voor jou gaan ze hier naar walibi.

groet

saar

CC

CC

26-06-2009 om 16:31

Bertje

Mijn klas heeft een prijs gewonnen, en zo meerdere scholen. We komen 1 juli ook. Eerst naar het theater (dus dan is het nog wat rustiger voor jullie ha!), dan lunchen en dan nog even de efteling in.

bertje1

bertje1

02-07-2009 om 11:58

Geweest!

Het was hartstikke leuk.. aan het eind wel errug warm... maarja. Het was druk maar niet super druk, hoewel we voor 1 attraktie 3/4 uur hebben gewacht en er ook 2 hebben overgeslagen vanwege drukte. Verder viel het mee.

Bennikki

Bennikki

03-07-2009 om 22:58

Jeetje bertje!

Ik ben ook geweest en vond het verschrikkelijk druk! Alleen maar hordes pubers die in de rij ruzie maakten, voordringende jochies, wachttijd python 90 minuten..Vliegende Hollander 60 minuten..
Waar kwamen al die middelbare scholieren vandaan? Het was geen schoolreisje neem ik aan?

Wat fantastisch dat jij het zo leuk hebt gehad trouwens. Wij uiteindelijk ook maar moest me het eerste uur echt verbijten.. Ik heb het zoveel rustiger meegemaakt. Zelfs in Disney was het een stuk rustiger!

Bennikki

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.