Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

babs67

babs67

27-05-2010 om 10:45

El delfin: bungalow of caravan?

Hai allemaal

Ik heb even een vraagje. Wij gaan boeken op de camping El Delfin Verde, en ik moet het soort accomodatie kiezen. Ik twijfel tussen een Bungalow Atlantis of een Stacaravan.

Heeft iemand misschien ervaring met een van deze twee accomodaties? Er staan geen afmetingen bij, de stacaravan is denk ik iets groter, maar ook weer iets duurder.

Ik hoor graag adviezen en ervaringen!

Bedankt vast

Babs

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier kun je het zien

http://www.eldelfinverde.com/camping_bungalow.php?c=2&f=59

Persoonlijk zou ik niet naar deze camping gaan omdat hij nog al afgelegen ligt van L'Estartit. Heb je ook al eens gekeken bij camping Castel Montgri?
http://www.castellmontgri.nl/

babs67

babs67

27-05-2010 om 13:37

Lis@

Hoi Lis@

Bedankt voor het linkje. Ik had dat inderdaad ook al bekeken, maar ik hoopte eigenlijk dat iemand misschien de caravans of de bungalows ooit zelf had gehuurd. Altijd prettig om van iemand te horen of het een beetje netjes is.

We hebben deze camping gekozen omdat mijn broer erheen gaat, leuk voor de kinderen om speelkameraadjes te hebben
maar ik ben het absoluut met je eens dat er andere campings zijn die wat handiger liggen.

Bedankt in ieder geval !

groetjes
babs

Vera*

Vera*

27-05-2010 om 20:32

Babs67

Ik heb de link van de camping niet gezien maar als het een grote camping is en je kinderen zijn klein dan hoeft het helemaal niet handig te zijn voor je kinderen om te spelen met hun nichtjes/neefjes. Dan moet iemand ze altijd brengen en halen. Ik vond het altijd zo lekker dat ik NIET ergens mee naar toe hoefde toen de kinderen klein waren.

babs67

babs67

28-05-2010 om 11:35

Vera

Hi Vera

Mijn kinderen zijn al 9, 10 en 16 dus die kunnen binnen grenzen wel al wat zelf ondernemen. En ik vind het ook niet zo erg om ze te brengen/halen als dat wel prettiger blijkt. Dus dat bezwaar is bij ons niet zo aan de orde.

groetjes
Babs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.