Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-08-2009 om 23:22
Ik zie in een draadje hierboven dat verschillende forummers naar Engeland op vakantie zijn geweest. Lijkt mij ook erg leuk. Maar ik zie op tegen het autorijden in Engeland, de kosten van het verblijf, en ik kan nergens een leuk vakantiepark vinden (kom dan terecht op sites met zo'n witte caravanpark). Wie heeft er tips?
19-08-2009 om 23:51
Info engeland
Net terug uit Schotland. De pond staat laag, dus het is er weer goedkoop! Links rijden is echt niet moeilijk, je went snel.
Wij hebben nooit op zo'n campingpark overnacht. Te groot en ongezellig, zeker die aan de kusten. Er zijn heel veel leuke kleine campings te vinden, maar daarvoor kun je het beste terplekke informeren bij Touristinformation. Meestal is er wel plek zonder te reserveren. Wij kampeerden ook vaak bij de boer. Hebben nooit van te voren gereserveerd.
Er zijn superleuke holidaycottages, niet op campings, maar in de natuur, in dorpjes. Daar zijn verschillende sites van.
En dan heb je nog de Youthhostels, ook veel geslapen en bed and breakfast, dat is wel weer duur in verhouding. maar wij bleven ook nooit lang op één plek. Een week was het maximum, dan namen we een vakantiehuisje.