Vakantie en uitjes

B...
16-11-2009 om 13:28
Familiecamping frankrijk
hallo allemaal,
ik ben eens aan het kijken voor de zomervakantie 2010.
Een leuke familiecamping in frankrijk lijkt me wel wat.
we zijn met zn vijven. de kids zijn 9 en 6 en de jongste spruit is dan net 1.
ik ben geen "tentmens". althans voorlopig nog niet.
Dus wil wel graag een stacaravan. met zo'n kleintje lijkt me dat gewoon praktischer.
wie weet een leuke camping? waar genoeg te doen is voor de kinderen. het liefst aan het strand.
en met mooi zwembad(en).
en een redelijke prijs...
groetjes
B...

Emmalynn
16-11-2009 om 15:36
Kijk eens op huurtent.nl. Hier kun je een land aanklikken en vervolgens een gebied. Dan verschijnen er allemaal campings met daarachter aangegeven welke organisaties daar allemaal caravans (en tenten, maar dat wil jij dus niet) verhuren. Meestal kun je ook meteen naar de website van de betreffende camping. Vergeet ook niet even zoover te checken; dan zie je gauw genoeg of de meningen voor jou al dan niet belangrijk/doorslaggevend zijn. Trek er gerust een avondje (of meer) voor uit. Per camping en organisatie kunnen de prijzen nog enorm verschillen.

B...
17-11-2009 om 08:45
Waar in frankrijk....
hallo
ik heb daar inderdaad op gekeken. en ook andere sites met campings.
We weten alleen niet naar welk gebied. Het wordt de eerste keer naar frankrijk. Dus we hebben geen idee....
We willen wel graag bij het strand.
tips?
gr. B...

O.K.
17-11-2009 om 12:49
Middenlandse zee
Hoi,
Als zon en geen regen belangrijk voor jullie is zou je naar de middenlandse zee moeten. De westkust is zeer onbestendig, wel heel erg mooi, maar wisselvallig en meer regen.( met name tot halve wege Frankrijk) Als je het gebied rond Biaritz hebt (het surfparadijs) is er minder regen en hele hoge golfen.
Wij gaan altijd naar de middenlandse zee, daar heb je voldoende keus.
Succes!

ayla
19-11-2009 om 08:27
Wij zijn jaren achter elkaar naar de franse middellandse kust geweest, ideaal weer, mooie stranden etc.De camping die ons tot nu toe het beste is bevallen is serignan plage, wel duur maar alles prima verzorgt. Afgelopen jaar La sirene maar dat viel tegen. Ook 1 jaar la Petit camarqais, hele leuke camping, vooral voor de wat kleinere kinderen maar veel muggen. Kijk eens naar de campings van yelloh village, die zijn over het algemeen netjes verzorgt