Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Familiekamer in oostenrijk

We willen in de zomer graag een week naar oostenrijk. Wat we zoeken is een familiekamer in een hotel, gasthof met all-inclusive of halfpensionarrangement. Tot zover geen probleem, behalve dan dat alle familiekamers maar tot 4 personen gaat. Wij zijn met 5. Heeft iemand toevallig een adresje van een hotel met een 5-persoonskamer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nivea

Nivea

03-02-2009 om 12:59

Wij...

Wij hebben deze wintersportvakantie een kamer in Goglhof (weet niet meer of het nu een pension is oid) in Fugen. Het is op een boerderij. Wij hebben daar een appartement/familiekamer maar wel met half pension. Er kan daar een bed worden bijgeplaatst in het royale appartement. Ik ben er zelf nog niet geweest....

cecile_s

cecile_s

04-02-2009 om 22:43

Hotel moargut

in Grossarl Oostenrijk heeft allerlei soorten appartementjes in het hotel. Dus je hebt hotelservice maar toch je eigen appartementje. Handig met kinderen. Kun je ook met 3 kids terecht. Even googlen op Moargut en je vindt het. Is een Bauernhofhotel (dus boerderij met dieren erbij). We zijn er in de winter geweest maar is in de zomer vast ook erg leuk.

Silone

Silone

05-02-2009 om 08:37 Topicstarter

Oef!

Jouw Moargut kost ons 2500 euro p/w, Cecile. Dat ligt ver buiten ons budget. Ik ben nog druk aan het zoeken, maar het valt niet mee. Handigst is om 1 kind thuis te laten

naomie p

naomie p

05-02-2009 om 10:46

Tjah...

Sinds ons 3e kind gaan we maar kamperen, het is een speld in een hooiberg zoeken als je met 3 kinderen BETAALBAAR in een hotel wilt, voorheen vlogen we vaak naar Mallorca, maar in de gids staat maar 1 hotel waar je met 3 kinderen terecht kunt... heel duur, ongunstige ligging etc.... Een app. dan?? die weet ik wel in Oostenrijk? Je kan deze met ontbijt boeken. Groeten Naomie

Lietje

Lietje

06-02-2009 om 07:45

Tia monte

Wij zijn afgelopen vakantie in Feichten (Kaunertal) geweest in hotel Tia Monte. Ze hebben daar familiekamers en ik geloof ook appartementen. De verzorging was half pension. Maar je kunt altijd contact opnemen met het hotel om te vragen of er een extra bed bij mag.
Lietje

Italiaantje

Italiaantje

06-02-2009 om 22:05

Hmm,

voor Oostenrijk zou ik het zo niet weten, maar wij zijn afgelopen zomer met onze drie kinderen een aantal dagen in een hotel in Italië. We hebben geboekt via de site van Neckermann. Echt gezocht naar een manier om met ons vijfen ergens te kunnen zijn. Was wel even zoeken, maar het lukte toch om iets te vinden in het hoogseizoen. Vanwege het aantal personen zaten we gebonden aan een heuse suite, die ons eerst te duur leek. Maar omdat er geweldige kinderkortingen waren kostte het ons uiteindelijk €500,- voor drie nachten half pension.
Misschien dat je via de site van Neckermann ook wel iets voor Oostenrijk kunt vinden, of via een andere touroperator. Succes in ieder geval

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.