Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Gezocht betaalbare stacaravan in frankrijk

De vorige posting ging over Tjechie. Niet iedereen is daar positief over en dat bevestigt mij in het idee dat ik toch liever naar Frankrijk ga...

We zoeken een stacaravan voor 5 personen (liefst dus met 3 slaapkamers) in Frankrijk: Ardeche, provence, of tegen de Alpen aan. Wie weet een leuke camping met zwembad maar hoeft niet groot te zijn of met heel veel animatie maar wel met privacy rondom de caravan. Wat een wensen he? Maar misschien is een van jullie ergens geweest dat ook aan onze wensen voldoet?? Ik hoor het graag. Alvast bedankt,

groetjes,
Judith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

19-01-2010 om 09:37

Dit?

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Le Merle Roux, zie www.lemerleroux.nl, we hebben goede ervaringen van vrienden van ons gehoord. Kosten stacaravan per week 600-700 euro, met zwembad, met animatie, niet te groot, NL eigenaren, plaatsen ong. 200m2 gok ik, kijk eens op hun site, misschien is het iets.

Merel

Merel

19-01-2010 om 09:55

Oeps, verkeerde link

Het moet zijn http://joomla.lemerleroux.com/, die andere is een oude link... Sorry!

Judith2

Judith2

19-01-2010 om 12:25 Topicstarter

Ja zo iets maar dan met een stacaravan met drie slaapkamers!

Hai Merel, dank je. Ik heb even gekeken, ziet er erg leuk uit. Alleen moet in deze stacaravans een van de kids in de woonkamer slapen. Denk dat dat een beetje lastig is...Dus zo iets maar dan met een caravan met drie slaapkamers . Maar dank voor je meedenken.

groetjes,
Judith

Merel

Merel

19-01-2010 om 13:31

Wat daar ook kan

Hoi Judith,
Wat wij daar dit jaar hebben gehuurd is een particuliere caravan (kan ook via de camping), waarbij er 2 slk in de caravan zijn (4 palatsen dus) én een los blokhutje met nog 2 slaapplaatsen, misschien is dat een optie voor jullie?
Groetjes, Merel

maman

maman

19-01-2010 om 15:03

Ardeche

Waarschijnlijk gaan wij dit jaar naar de Ardeche. En wel naar deze camping:http://www.campingleplandeau.com/. Misschien is dit iets wat je zoekt?. Wij gaan de eerste week van juli.

Vorig jaar zijn we naar de Dordogne geweest. Een hele leuke, mooie camping met een enorm leuke sfeer. De mobilhomes waren daar goedkoper dan in de Ardeche. De camping heet Le Perpetuum. Dus even googlen en je vindt hem wel. Een echte aanrader.

Groeten, Karla

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.