Vakantie en uitjes

LaMama
25-11-2009 om 15:13
Goedkope aanbieders turkije: hoe zit dat?
Hoi allemaal,
In de meivakantie willen mijn ouders ons allemaal (totaal 10 personen) meenemen naar Turkije als feestje voor hun 40 jarig huwelijk. We zoeken nu naar een betaalbare reis, maar dat valt nog niet mee.
Na zoeken bij de grote online aanbieders, kom ik bij kleinere, onbekendere sites terecht en die bieden dezelfde reizen, naar dezelfde accomodaties aan voor wel 200 euro minder per persoon! Hoe kan dat? En hoe betrouwbaar is dat dan? Ik heb er toch een eng gevoel bij in mijn buik, maar misschien dat sommigen van jullie al geboekt hebben via dat soort kleinere aanbieders?
Groet!
LaMama

amk
25-11-2009 om 22:28
Maar
dan wel navragen bij de SGR zelf als ze het logo op hun site hebben staan, want een aantal hebben wel het logo maar de SGR weet van niets. En dan ben je misschien als nog in de aap gelogeerd als er wat gebeurt.

Puck2
26-11-2009 om 09:24
Amk
"want een aantal hebben wel het logo maar de SGR weet van niets. En dan ben je misschien als nog in de aap gelogeerd als er wat gebeurt."
Zo'n organisatie moet je al helemaal niet mee in zee gaan. Als ze je al via de website bewust misleiden dan zal het met het hele bedrijf niet veel beter zijn verwacht ik.

amk
26-11-2009 om 10:51
Puck: eens
ik ben het helemaal met je eens, maar je kunt natuurlijk ook bewust een risico nemen en een geweldige vakantie hebben.
(ik zou overigens ook niet boeken)

LaMama
27-11-2009 om 09:38
Bedankt! en iemand ervaringen met dti?
Bedankt voor de goede tip! Het staat natuurlijk wel op hun website, maar er zijn wat andere afdelingen op de site waardoor ik ben gaan twijfelen. Ik zal eens gaan bellen...
Heeft iemand misschien ervaring met dti-travel?
Groet!
LaMama

Rosa van der Zanden
27-11-2009 om 23:05
Ga niet met
suntravel. Heb ik ooit gedaan en het was inderdaad te goedkoop om waar te zijn.