Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Goedkope doch fijne lastminutes

Ik wil graag voor weinig geld met man en kind in september naar een zonvakantie. Surf me helemaal suf, maar kom om in de vele, vele, vele aanbiedingen en wordt ook een beetje verdrietig van alle ranzige lokaties. Kortom: ik wil voor een duppie op de eerste rang zitten want te verwend voor mn huidige budget
Wie kan me een bepaalde site aanraden of weet een land of lokatie wat niet helemaal supertoeristisch is en weinig kost?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is je budget?

Wat vind je een duppie?
Je kunt om de haverklap goedkoop naar Turkije, maar ook Egypte en Spanje komt wel voorbij. En soms is veel verder even duur.

Lys Lionne

Lys Lionne

01-07-2009 om 23:07

Vakantieveiling

Veel super-last-minutes kun je vinden op vakantieveilingen.nl Je moet niet al te veel noten op je zang hebben, maar dan kun je wel echt voor een duppie op de eerste rang zitten )

Nasha 1st

Nasha 1st

01-07-2009 om 23:35

Is dat echt

zo goedkoop? Of komt er nog vanalles bij?

Minet

Minet

02-07-2009 om 09:23

Echt

In de beschrijving staat precies wat je krijgt, en het bedrag waarvoor de reis uiteindelijk weggaat is ook hetgeen je gaat betalen, Er komt niets meer bij.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-07-2009 om 18:21

Wat een leuke site!

We hebben dit jaar geen geld voor vakantie, maar als het zo weinig kost valt er weer te praten. Bedankt voor deze tip dus

joer

joer

02-07-2009 om 18:24

Mijn vriendin...

Via vakantieveiling.nl rond hemelvaart naar Texel voor € 101,- voor 1 week.

Ze hebben het hartstikke leuk gehad.

Groeten JOER.

jopi

jopi

02-07-2009 om 21:35 Topicstarter

Jeutje!

Dat is nog es een super site! Ik was zowaar bijna voor een prikkie naar Portugal gegaan maar ben waarschijnlijk door een van jullie overboden !

Dank. Ik ga eind augustus me achter de compu zetten en bieden op de laatste seconde!

Lys Lionne

Lys Lionne

02-07-2009 om 23:18

Spannend hè

Dat bieden is echt spannend hè hahaha. Mijn collega is in de meivakantie voor 150 euro een week naar de Dourdogne geweest in een bungalow! En soms zie je inderdaad vliegvakanties weg gaan voor maar 250 euro (8 dagen Spanje, incl. vlucht, logies/ontbijt!)

Kaaskopje

Kaaskopje

11-07-2009 om 20:41

Leuk leuk

Ik heb net voor een hele nette prijs een hotelovernachting 'gewonnen'! Ik vind het wel een spannende bezigheid hoor, jeetje)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.