Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2009 om 19:40
Eigenlijk moeten we een nieuwe voortent maar we hebben omloop maat 10 en dan zijn ze behoorlijk kostbaar.
Wij twijfelen nu over een wat goedkoper merk in plaats van een dure Isabella.
Ben benieuwd naar de ervaringen van verschillende voortenten.
Wat voor merk hebben jullie en wat bevalt echt niet?
Waar moeten we op letten?
We hebben nog maar 2 seizoenen onze caravan en zijn nog groentjes op dit vlak.
19-04-2009 om 22:06
Goedkoop
ALs je je caravan een paar keer per jaar gebruikt dan is een goedkope prima. Ze zijn idd prachtig die Isabella maar echt hartstikke duur.
Wij hebben onze voortent 9 jaar gehad en was nog steeds mooi. Er komen alleen wat vlekken op het dak maar ach dat maakt niks uit. Dit heb je met een Isabella ook. Als je hem goed schoonmaakt en droog en netjes opvouwt doe je er jaren mee.
Kijk is op de site van Obelink.
20-04-2009 om 11:38
Dorema
Wij hadden altijd voortenten van Dorema, leken veel op de Isabella voortenten en we hebben er jaren heel veel plezier van gehad.
Een isabella zou ik niet voor kiezen (of ik moet een zak met geld ergens over hebben .
Bij Obelink kun je ook mooie voortenten vinden inderdaad.
Groetjes,
Claudia
20-04-2009 om 19:41
Starcamp
deze tenten komen uit de Dorema-fabriek, zelfde kwaliteit, alleen veel goedkoper omdat ze in grotere hoeveelheden worden gemaakt....wij hebben deze en hij bevalt uitstekend, we blijven heerlijk droog en warm, en daar gaat het uiteindelijk om! Ik bedoel, 1 jaar onder een boom en je dure Isabella die er zo prachtig uitzag is ook verpest door de hars en bladeren.....
28-04-2009 om 21:46
Ben nu op de camping
maar met een Isabella ben je niet echt bijzonder meer hoor.....tjemig, lijkt wel of ze gratis zijn ))