Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-07-2009 om 15:15
volgende week ga ik met mijn zoon van 9 een paar dagen naar Hellendoorn, natuurlijk gaan we een dag naar het attractiepark daar.
Maar wie heeft er nog een paar tips om in de omgeving ook iets leuks te kunnen doen? Is er wat leuks voor die leeftijd in Hellendoorn te beleven?
Ik hoor het heel graag
09-07-2009 om 19:32
Beetje o.t.
Heb je al een kortingsbon voor het attractiepark? Anders even langs de Zeeman!
Jesse
10-07-2009 om 06:40
Ligt eraan
wat je wil doen.
In Rijssen is op woensdag middag altijd een roofvogelshow, in het stadspark (gratis toegang).
In Holten heb je een heel leuk museum, natuurdiorama, zit op de holterberg. Er tegenover zit een leuk restaurant (woody`s)
In Nijverdal heb je nog een leuke route door het bos, met allerlei dingen, kan zo niet op de naam komen.
Veel plezier in elk geval.
Jessica
10-07-2009 om 11:00
Sterrenwacht?
in de buurt van Rijssen is een sterrenwacht.. (destijds ergens in een molen) 's avonds met mooi weer misschien wel leuk? Zit ook een erg leuke presentatie bij.