Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

29-07-2011 om 13:48

Het vertrekritueel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

31-07-2011 om 21:24

Elisa

Alvast heel veel plezier gewenst! O, wat lijkt het me een heerlijke vakantie!

neteret mut

neteret mut

01-08-2011 om 00:17

Nat

Toen we op dinsdag tot op de huid natgeregend waren en die spullen op zaterdag nog niet droog waren was ik best blij dat er op de volgende camping wel een wasmachine en vooral een droger waren. De boel begon al iets te ruiken en langer wachten zou alleen maar beschimmelde kleding opleveren. Maar goed dit was dan ook niet in Spanje

Brianna F

Brianna F

01-08-2011 om 08:30

Nog meer stressss

meneer F vond het wel leuk om even voor de vakantie, als ik toch al stijf sta van de inpakstres, met zijn vader en broer af te spreken dat ze deze week wel sleuven konden komen frezen. Je wilt niet weten wat een stofzooi dat geeft. Vrijdag gaan we op vakantie, ik wil heel graag het huis schoon achterlaten, maar heb het idee dat dit dweilen met de kraan open wordt. grrrrr.
En hij gaat gewoon werken en laat mij met de zooi. Nog een keer grrrr.

Faith

Faith

01-08-2011 om 16:13

Stof!

He bah, dat kun je inderdaad wel vergeten... wat een puinzooi, kun je het niet bespreken?? Na de vakantie weer een kans... Faith

Vic

Vic

02-08-2011 om 17:03

Stof

Ik dacht nog even de zolder te isoleren voor de vakantie. Net een uur bezig geweest om alle stofzooi weer weg te krijgen, niet fijn. Na een halve dag zwoegen had ik eindelijk door hoe het moet met het isolatiespul, dus echt ver ben ik niet gekomen. Na de vakantie is dus vroeg genoeg om het af te maken. Morgen moet ik echt aan mijn stapeltjes beginnen. De kleren van oudste liggen nog bij haar vader (en krijg ik hopelijk morgen gewassen terug). Dan moet de hamster nog weg gebracht, en ik moet nog wat dingen kopen. Ik heb nog twee dagen, dus dat gaat wel lukken hoop ik.

Primavera

Primavera

04-08-2011 om 15:59

Manda, waarom zoveel mee?

Manda, ik meen dat jullie naar Frankrijk gingen. Waarom neem je in hemelsnaam zoveel etenswaren, luiers en luierdoekjes, nutrilon mee. In die grote franse hypermarché's kun je dat allemaal in grote keus krijgen en meestal ook een stuk goedkoper. Ook is benzine daar vaak goedkoop.
Groeten Primavera

Mijn ervaring

is juist dat ze in de Franse supermarkten niet het zelfde merk nutrilon hebben als wij hier kopen en dat ze ook niet altijd pampers hebben, dus ook niet pampers sensitive doekjes. Andere merk melk kan ook niet met haar obstipatie klachten (kinderarts mee geweest) van afgelopen voorjaar, het gaat inmiddels goed maar ik wil weinig merk verandering. En van de vorige franse luiers kreeg ze direct uitslag, heb ik weggegeven op de camping vorig jaar, pampers vindt je er soms en die zijn een stuk duurder in Fr.

potjes groente en de rest van het eten kopen we wel in de hyper.

Chippie

Chippie

05-08-2011 om 15:21

Manda

Ik nam ook altijd mijn eigen melk, pampers en doekjes mee. Gewoon omdat een half pak luiers ook moeilijk mee te nemen is. Maar ik snap niet dat dat allemaal zo'n heisa is. Of je nu 1 of 4 pakjes billendoekjes meegrijpt, dat is toch de moeite niet? Ik bedoel dat staat toch ook voor het grijpen in de kast? Het neertikken da the tmee moet kost waarschijnlijk meer tijd dan daadwerkelijk het pak luiers in de auto te leggen.
Auto zou ik gewoon wat eerder regelen. Dat zou ik niet op het allerlaatst aan laten komen (wij laten altijd vakantiecheckup doen tegelijkertijd met APK)

Vera*

Vera*

12-08-2011 om 13:11

Bij ons

Onze tenttrailer kunnen we zo achter de auto hangen, daar hoef ik niet meer naar te kijken want alles zit erin. Ik mik handdoeken in een tas, zet een krat klaar voor alle boeken, geef iedereen een sporttas voor zijn/haar kleding, pak matjes/slaapzakken en tent voor de kinderen, stop genoeg shampoo/zonnesmeer/aftersun/muggenspul in mijn beautycase (daarin blijft alles zo mooi rechtop staan), controleer de medicijn-/verbandtrommel en zet een tas klaar waar iedereen zijn schoen in mikt. Zelf zorg ik nog voor eten voor onderweg en wat extra voor nood en/of de eerste dag. Mijn man zorgt voor de electronica.
Dit jaar kostte het iets meer tijd doordat de kinderen meer zooi nodig hebben voor hun kamp. Zo gingen er ook wat nettere kleding mee plus sportschoen voor binnen én buiten en voor elk een trolley omdat in het sporttasje van dekleding echt niet alles past.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.