Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-05-2009 om 20:26
Omdat onze vouwwagen lichtelijk zwaar beschimmeld is en het weer in het doek zit (foutje, lek afdekzeil) zijn we nu weer verder aan het het kijken.
De opzettijd en opruimtijd met een vouwwagen valt me nog behoorlijk tegen, ook al hebben we een "snelle". Dus: hoe bevalt dat nu eigenlijk, een caravan? En hoe gaat dat in de praktijk, 's nachts met zijn vieren in zo'n hokje slapen? Hoe snel ben je ermee weg als je opbreekt, en hoe snel kan ik bij aankomst mijn wijn ontkurken? Als het regent, zit je je dan niet rot te ergeren aan elkaar (voortent opzetten gaan wij natuurlijk niet doen)?
Ik wacht vol spanning jullie reacties af!
27-05-2009 om 21:02
Ben er nog niet uit...
Voor dit jaar hebben we onze beschimmelde vouwwagen weer even bruikbaar gemaakt. Maar het caravanvirus heeft toch wel toegeslagen bij mij...Misschien volgend jaar maar overstappen, dan hebben we ook geen opvouwbaar kinderbedje meer nodig denk ik. Da's toch wat lastig in een caravan. Ik blijf om me heen kijken in elk geval. En dan een met zo'n snelle luifel eraan met zijflappen.
29-05-2009 om 22:40
Hier
Geen caravanervaringen hier (nog), komt vast ooit wel! Wou even een opmerking van mijn zoon delen. Toen hij 4 was, zei hij: "mam? Als wij oud zijn, dan kopen we ook een caravan hè?"