Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-06-2010 om 18:03
Wie heeft een goede tip hoe ik van London Stansted zo makkelijk en goedkoop mogelijk naar London City (St. paul's Cathedral) kom? Van enkele jaren terug kan ik me nog herinneren dat er in het vliegtuig kaartjes te koop waren voor de trein; was maar 5 pond of zo. Is dat nog steeds?
Dorry
Joehoe, ik ga naar Londen!
09-06-2010 om 19:38
How bloody
How bloody is bloody long? Ik reken op een uurtje, of is dat te rooskleurig?
Dorry
oehoe, ik heb een reservation confirmation at Fifteen!
09-06-2010 om 20:06
De trein...
Stansted express kost retour ongeveer 25 pond en doet er 45 minuten over om op liverpool street station te komen, dan moet je daarna nog van daar met de tube naar je bestemming. Best wel lang dus
10-06-2010 om 21:26
Stansted
Ik weet niet precies wat er allemaal mogelijk is vanaf Stansted, maar ik kwam de onderstaande website tegen toen ik googelde:
http://www.visitlondon.com/nl/vervoer_en_informatie/luchthavens/de-luchthaven-london-stansted
11-06-2010 om 00:37
Oyster
Ik kreeg vandaag ook twee oyster-cards die we verder kunnen opwaarderen. In het vliegtuig schijnen er treinkaartjes verkocht te worden. Dank je wel allemaal voor de info!
Dorry