Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

24-01-2011 om 09:37

Hoe ver rijden op 1 dag?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

27-01-2011 om 13:39

Boodschappen meenemen pelle

Pelle, ongeacht de dag van de week dat we ergens aankomen heb ik nooit zin om direct een supermarkt te zoeken. Ik neem altijd eten voor de eerste dag (of 2) mee: 2 zakjes tortelini met een zakje saus of pak rijst en 2 blikken ragout. Paar komkommers in plakjes erbij en je hebt je avondeten al rond. Zak krentenbollen en gewone bolletjes om de eerste dag verder door te komen. Maar ik zal toch eens kijken of ik het adres nog kan achterhalen waar wij vorig jaar hebben overnacht, was volgens mij ook in de buurt van KArlsruhe.

Hibiscus

Hibiscus

27-01-2011 om 15:34

Maylise

Wat kun jij lang achter elkaar rijden zeg! Ik trek het na 3 uur echt niet meer, dan wil ik er even uit en iets drinken en mijn benen strekken. Mijn man kan langer rijden, die redt ook wel 5 uur, maar ook dan wil ik er al eerder even uit.

Hibiscus

dc

dc

27-01-2011 om 16:29

Supermarkt

Pelle, in frankrijk zijn de meeste grote supermarkten wel tot 22u open, en zondags ook hoor! Even kijken dus hoe ver die is.

Puck

Puck

27-01-2011 om 19:48

Eh dc

Volgens mij ging Pelle naar Zwitserland. Geen idee hoe het daar met de openingstijden van de winkels zit, maar als ze hetzelfde zijn als in Duitsland dan kan je het schudden op zaterdagnamiddag.

dc

dc

27-01-2011 om 22:14

Oh sorry

beetje oeps dus. Niet goed gelezen

Van zwitserland zou ik het inderdaad echt niet weten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.