Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-06-2009 om 16:59
Om niet op vakantie te gaan met dochter van 16 die de hele dag met een lang gezicht rondloopt, hebben wij ervoor gekozen om haar vriend van 18 jaar mee te laten gaan. Een hele lieve jongen en ik denk dat zij en wij ons zo het beste zullen vermaken. Maar ik heb wel aangegeven dat ik een bijdrage in de kosten redelijk vind. De extra kosten voor hem wat betreft de camping zijn duidelijk, maar wat is redelijk om te vragen voor voor het dagelijkse eten en drinken? Zijn ouders dragen deze kosten en laten het aan mij over om een bedrag te bepalen.
Wie heeft dit eerder bij de hand gehad?
27-06-2009 om 17:16
Wat wij deden
We lieten de aanhang alleen voor de overnachting betalen. 1 persoon meer of minder eten en drinken maakt ons niet zoveel uit.
Een prettige bijeenkomst is dat dochter ook niet met een pruilgezicht rondloopt en daardoor zelf ook veel meer van je vakantie geniet Hoeveel is dat je waard?
Mocht je toch voor consumptie wat rekenen lijkt me 10 euro per dag een mooi bedrag.
Onze dochters met schijnzonen, 1 samenwonend en 1 vaste vriend, komen ons ook een weekje blij maken op Corsica. De vliegtickets betalen ze zelf en de rest is all inclusieve. Ik ben veel te blij dat ze dat nog graag naar paps en mams komen al zijn ze 22 en 24.