Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-01-2009 om 20:08
Hallo allemaal,
Afgelopen september zijn wij met ons gezinnetje (papa, mama en dochter) naar euro disney geweest en hebben gelogeerd in hotel Cheyenne. Wij hebben dit als super leuk ervaren. Nu wil ik in mei een paar dagen samen met mijn dochter gaan (papa gaat vissen in Frankrijk) en zit te twijfelen welk hotel ik zal boeken. We hebben eerder al in Sequoia lodge gelogeerd (2 keer) en afgelopen september dus in Cheyenne. Beide zijn ons goed bevallen. Nu twijfel ik dus tussen Cheyenne en Santa Fe. Zal ik voor het bekende (dus Cheyenne) gaan of zal ik toch voor het onbekende en dus nieuwe Santa Fe gaan?
Wie heeft ervaring met deze hotels?
18-01-2009 om 21:57
Wel met santa fe
leuk hotel, dat wel, maar ik kom er alleen om te slapen Het maakt mij dus niet zoveel uit, het park is de grote trekker!
19-01-2009 om 08:04
Wij gaan ook en nog wat vragen
eind maart, we zijn aan het denken aan hotel Cheyenne of misschien toch maar beter sequoia lodge?
we rijden met mijn zus en man naar Parijs hij zet ons af bij het hotel en pakt zelf het openbaar vervoer naar Parijs waar hij zich 2 dagen gaat amuseren. mijn zus, dochter en ik gaan 2 dagen naar eurodisney.
nu echter paar vragen, hoe zit het met parkeren, kun je bij de hotels parkeren
Hoe kom je van Eurodisney in de stad
Dochter is 4, wat zijn de echt leuke dingen voor haar
19-01-2009 om 14:40
Explorers hotel
Wij zijn vorig jaar naar Explorer hotels geweest.
Super goed bevallen.
We hadden bij D-reizen geboekt.
Je kan je auto gratis voor de deur parkeren.
Met de pendelbus richting Disney park.
Daar verterkt Metro (of trein) naar Parijs centrum.
Wij zouden zo weer terug gaan.
Succes met de keuze