Vakantie en uitjes

abc
03-01-2010 om 22:40
Hotelletje londen
Wie kent er een leuk niet te duur hotelletje in Londen?
Mijn zoon en zijn vriendin willen een paar dagen naar Londen.Ze willen een niet te duur hotel in de buurt van Hyde park....(schijnbaar zit je dan centraal???)
Andere suggesties??

Shonagh
04-01-2010 om 17:52
Combinatie
centraal en betaalbaar in Londen is een lastige.
Ik boek veel via www.booking.com.

abc
04-01-2010 om 18:27
Klopt
Met centraal bedoel ik dan ook meer dat alles wel makkelijk te bereiken is met de metro of zon. Ik heb begrepen dat je een beetje handig zit als je vlakbij het HYDE PARK zit??

chrien1
04-01-2010 om 18:54
Hotel
Wij zijn in 2009 in London geweest en hebben gelogeerd in hotel Mina House. Dit ligt achter hyde park en nabij paddington station. Erg centraal dus. Je moet geen luxe verwachten in dit hotel maar wij waren eigenlijk de hele dag onderweg en hebben alleen in het hotel geslapen. Ontbijten deden we ook buiten het hotel. Als je met (volgens mij) een 2 sterren-hotel genoegen neemt, is dit hotel best leuk om te logeren. Hotel is oud, maar toch ook wel weer leuk. Vriendelijke eigenaar.
Misschien is dit een tip. Maar nabij Paddingtonstation zijn veel meer hotels gelegen. Misschien goed op internet rondkijken. In nabijheid van Mina House ligt ook het hilton-hotel. Dus keuze zat.....
Succes met zoeken!

Rembrand
04-01-2010 om 19:12
Park inn hotel.
http://www.hydepark.parkinn.co.uk/
Een een straatlengte van Hyde Park vandaan. Wij hebben hier een paar weken geleden verbleven en waren erg tevreden.
M.

Shonagh
04-01-2010 om 21:08
Centraal
Met de metro is in London alles goed te bereiken, metro rijdt zo vaak, zoveel lijnen. Je kunt veel besparen door iets verder van het centrum te gaan zitten, ipv 5 bv 15 min met de metro. Met de genoemde www.booking.com website kan je selecteren op prijs, erg handig.