Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

voor het eerst in een hotel

voor het eerst in een hotel

18-09-2009 om 09:13

Hotelvraag

Jaaaaaah, wij gaan voor het eerst in ons leven naar een hotel. Fletcherhotel, aan zee. Vraag: krijg je daar shampoo/douchegel of moet je deze zaken meenemen??

Dank alvast voor het antwoorden!

Hotel aan zeee, here we come

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

18-09-2009 om 09:33

Wat je wilt

Er bestaan hotelzeepjes, en dus ook miniflaconnetjes of zakjes shampoo en douchegel. Liggen klaar in ieder hotel.
Maar je eigen 'smaak' is meestal lekkerder. Maar als je zonder bagage wilt reizen, voldoet het wel. Handdoeken horen ook bij het pakket.

Puck2

Puck2

18-09-2009 om 10:21

Zou er niet op gokken

Niet ieder hotel heeft die service, maar de meeste duurdere hotels wel. Maar zoals Kaatje al zegt: ik neem gewoon mijn eigen spullen mee omdat die hotelflaconnetjes meestal niet echt lekker ruiken en ik liever mijn eigen spulletjes gebruik die afgestemd zijn op mijn huid en haar. En als je niet veel mee wilt nemen dan kun je meestal bij de drogist wel wat monstertjes bietsen of kleine flesjes kopen.

Brianna F

Brianna F

18-09-2009 om 10:57

Ja hoor

Ik heb nog geen hotel meegemaakt wat geen flaconnetjes en zeepjes e.d. heeft.En ik heb wat hotels gezien in mijn leven. En voor een paar dagen zijn die shampoos, douchegels e.d. best te doen hoor. Als je licht wil reizen dan zou ik jouw spulletjes thuis laten. tegenwoordig hebben de wat sjiekere hotels ook tandenborstels en tandpasta, kammetjes e.d.

jippa

jippa

18-09-2009 om 10:58

Altijd wel

Mijn ervaring: er is altijd wel wat en ik heb in mijn leven al heeeeeel veel in hotels gezeten. Bij goedkope hotels is het vaak een zakje shampoo van niks. Tot dure hotels met de heerlijkste wellness producten. Maar dat er niks lag heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ach, kleine moeite om voor de zekerheid wat mee te nemen. veel plezier in elk geval.

Mamvantwee

Mamvantwee

18-09-2009 om 11:20

Is er altijd wel

Idd, er is altijd wel wat aanwezig. Soms ook zo'n dispenser aan de muur. Zeker als je voor het eerst naar een hotel gaat, is het vast leuk om alles uit te proberen!

Ik neem wel altijd zelf shampoo mee. Gewoom omdat ik mijn eigen merk gewend ben. Maar echt nodig is het niet.

Veel plezier!

groet, Mamvantwee

Vic

Vic

18-09-2009 om 11:28

Ik neem nooit wat mee

Ik neem nooit shampoo of douchegel mee naar een hotel. Heb nog maar een keer meegemaakt dat de aanwezige shampoo wat tegen viel. Dat was bij een Etap hotel (50 euro p.n. incl. 3x ontbijt), waar alleen 1 zakje lag met een alles-in-een douchegel.

Steeds minder

Bij duurdere hotels krijg je meestal wel standaard badschuim/shampooo. Het neerleggen van kammetjes/scheerspullen/tandenborstels etc wordt steeds minder, vaak kan je er bij een duurder hotel bij de receptie wel om vragen.

Ik neem altijd mijn eigen spullen mee omdat ik nogal gesteld ben op mijn wasspul. Handdoeken neem ik nooit mee.

Mariel

Kaaskopje

Kaaskopje

19-09-2009 om 01:33

Jazeker

Ik neem aan dat het een standaardproduct in alle Fletcherhotels is, dus ook vast in jullie hotel. Op het plankje in de badkamer staat een standaardje met flesjes, zeepjes en een douchemuts.

judiths mama

judiths mama

19-09-2009 om 09:27

Lastige verpakking!

Als er kleine flesjes staan is het geen probleem. Maar soms zijn er van die zakjes. Gemaakt van plastic en folie. Die krijg ik dus echt bijna niet open. Met natte handen al helemaal niet, dus probeer ik het met mijn tanden, wat tot gevolg heeft dat ik de hele dag met een shampoo-smaak in mijn mond loop... Hoe doen jullie dat?

Saskia

Tineke

Tineke

19-09-2009 om 09:38

Saskia

eh...met een (nagel-)schaartje? Ik ga nergens naar toe zonder mijn zwitserse zakmes. Daar los je ieder probleem mee op. Zo niet, dan heb je pas een probleem. )

reina

reina

19-09-2009 om 09:41

Saskia

Met een nagelknipertje of met de zijkant van een kam.

judiths mama

judiths mama

20-09-2009 om 10:28

Handige tips!

Bedankt! Inderdaad heb ik altijd wel een nagelknippertje bij me.

Saskia

jippa

jippa

20-09-2009 om 23:23

Maar als je vliegt

..........niet per ongeluk zwitsers zakmes in je handbagage laten zitten.

Bekend probleem

Ik heb aan mijn sleutelbos zo'n mini-leatherman zitten met schaartje, mesje, nagelvijl, schroevedraaiertjes etc. Heel handig dingetje. Maar hoe vaak ik al bijna bij de security op Schiphol heb gestaan dat ik dat ding vergeten was in te checken....
(kan 'm dan gelukkig wel in het bemanningscentrum achterlaten in postvak van manlief! maar heb mijn leatherman dan niet mee op reis)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.